< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

scooter tuning i sve vezano uz skutere
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the duck aKa mbk b00st3r
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

drugi skuteri:
yamaha n3os
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

scooter tuning is not a crime




Linkovi

KIJAC stunt team

Scooter Inside

svijetskutera

Gerbi i ekipa

Tamba stunter

sole NRG

fibe x8rs

anita tunerica ;)

peica

fuser sa matulja

letizia & taBe

Leda =)

tammaro voli analno

Tanjica =)

sanela

bubav moja :)

adri ganhuli =)

Adriana 3m :)

free web counter

free web counter


vrijeme...

malo o meni:

nick:toky
vozim:Aprilia RS 74ccm 4 race ,Yamaha spy aka dUck
icq:264-773-608
msn.TKOY771@YAHOO.IT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tu neke novije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tammmaro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro ima izbusenu majicu wahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja bubica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala na rs-u
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet moja ljubav
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro,sasha,ja,i moja tinica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina pijemo koktel.)


Bloodhound Gang - ...
















nedjelja, 18.11.2007.

partyyyyyyyyyy

evo ljudi pisem tu post novi,bili u 2 lava,vratio sam se u 3 ujutro il kasnije bo,,,,
ugl bili ja,tumba,mrsulja,ovi jarani od mrsulje(cule,damjan,lazo),profesorica iz tjelesnog hahahhaha....derali svasta,mene glava boli,riga mi se stalno,ufff gadan osjecaj,imam tu nekih videa tu i slike da vidite malo sta smo prozivili..ugl bilo jebenoooo,mrsulju tamo vodio na riganje,a i ja isto,tumba tamo dere svoj film,pola njih spava loool ahhahah
i da evo da si pozdravim moju ljubav,jucer sam bio prije toga van sa njom,i super mi je sa njom i volim ju jakoo,krafnico pusa volim te....
evo slike i video
mrsulju vodim na riganje



ekipica




slike

ja tu svoje nes derem
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i žabar lazo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tumba i markiš ubijeni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


to je to ae ljudi pozzam vas sve....stay tuned

- 09:48 - Komentari (120) - Isprintaj - #


nedjelja, 04.11.2007.

još jedan u nizu...

evo doslo vrijeme da napisem novi post....
sta rec,skola dobro nema komada,ima par ukora al to ko jebe,frendovi super jedino adriana me malo previse tuce =) al ok i to je zdravo hahah, i da kao sta znate imam jos jedan skuter poceo ga sredivat ic ce race gore sve mhr team ipak odlucio na to,i nis ugl to se zbivalo ove dane,da joj sutra kompito in klasse iz italijana loool,neznam o cemu da pisem....wah,i naravno naso ja pravu ljubav,moja tina =))) koju jako jako volim,i bas mi je super sa njom,predobro,i tak ja zaljubljen nemogu bez nje stalno mislim na nju jooj jednostavno volim ju,budem na blogu slike stavio s vremenom,jer neam sad bas slika....ae ljudi pozdravljam vas sve(adry,tammmmmmaro,martina,ovi huligani iz razreda) i posebno moju tinicu pusa :)
na evo vam par slika na brzaka
pila
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i eto tu bajk moj,drugi se slaze i nemojte se bunit sto me nema u parku neam vremena,kad mi ovaj frend proda vilicu cu slozit GT-a i onda ima da manualam hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EDIT 16.11
evo da vam i pokazem neos project kako ide
masina je ispolirana cijela sto bolje sam mogo,ima jos nekih sitnica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovaj tjedan sad ce vale otvarat blokove stavit radilicu,lezajeve sam kupio(skf C4),sutra mi starci idu u trst pa ce proc u motocharlie po mhr replicu kit,i onda idem kod karlota po mhr team2 spuh,i onda treba to upalit,i polako dalje sredivat,farbat plastike i sve,al glavno da on vozi,da se ne brukam pred skolom ko sad sta palim rs-a na guranje hahah

da i biciklu sam sredio,iso sam ju varit u jednoj firmi koja vari aluminij,to sve ljepo zavarili,sad treba jos,vilica,guma,obruc,hedset,i zadnja magura,to je nekih 2000kn skupa..al otom potom,sad je motor vazan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stay tuned

- 11:36 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.