< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

scooter tuning i sve vezano uz skutere
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the duck aKa mbk b00st3r
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

drugi skuteri:
yamaha n3os
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

scooter tuning is not a crime




Linkovi

KIJAC stunt team

Scooter Inside

svijetskutera

Gerbi i ekipa

Tamba stunter

sole NRG

fibe x8rs

anita tunerica ;)

peica

fuser sa matulja

letizia & taBe

Leda =)

tammaro voli analno

Tanjica =)

sanela

bubav moja :)

adri ganhuli =)

Adriana 3m :)

free web counter

free web counter


vrijeme...

malo o meni:

nick:toky
vozim:Aprilia RS 74ccm 4 race ,Yamaha spy aka dUck
icq:264-773-608
msn.TKOY771@YAHOO.IT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tu neke novije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tammmaro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro ima izbusenu majicu wahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja bubica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala na rs-u
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet moja ljubav
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro,sasha,ja,i moja tinica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina pijemo koktel.)


Bloodhound Gang - ...
















subota, 23.06.2007.

rs

na posto mi svi govore stavi novi post,evo na,da malo osvjezim ovaj mrtvi blog,toplo je,stalno sam vani na kupanju,cak sam zaboravio da imam blog...
rs,sam registrirao,stavio nove gume mc 28,sredio kvacilo,ali trebam promjenit ga,ovaj je odradio svoje....narucio sam spuh,leovinci v6,jeben spuh,vidjet cu dal ce ic bolje,za nekih mj dana bi trebo sjest kit i radilica,nes bolesno,tipa due+,evolution,mhr...
evo par slika



spuh





edit:evo par slika ja i tumba se slikali,da tumba kupio pezoa,ali ovo je speedfight1 ac,100 ccm
ja danas kupio kit,javim kad ga stavim kako ce ic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:54 - Komentari (38) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.