Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[petak][02.01.2009.]

Nova za pamćenje

Na samom početku bi htio zaželjeti svim čitateljima ovog bloga sretnu Novu 2009.godinu, da vam u svakom slučaju bude puno bolja od prošle. A sada da nastavim sa prepričavanjem našeg kolektivnog dočeka. Do zadnjeg se trena nije znalo ide li se u Zagreb ili ne. Već sam lagano isplanirao plan B u slučaju da Piranha otpadne. Ali na samu staru godinu ipak se donijela odluka o tome da se IDEEEEE. Bio sam presretan radi nekoliko razloga. Prvo, imaš filing da si neki odmah fensi šmensi osoba čim ideš u tako otmjeni klub. Krenulo se oko 19 sati iz Siska. Krenuli bi mi i prije da se naravno nije čekalo Fosu i Ninu. Prema povjerljivim informacijama čekalo se dulje Fosu. Dok smo se tako na hodniku svi prepirali što joj stoji bolje, da li haljina ili majica sa hlačama, imao sam osjećaj da ćemo Novu godinu dočekati u Sisku. Ali nakon nekih pola sata dvoumljenja, ipak smo krenuli. Natovarilo se nas dosta u malecki autić, no bilo je najbitnije da smo mi krenuli. Krenuo je lagano pežoić prema Zagrebu. Prvo smo otišli ostaviti stvari kod Matije, dečkića kod kojeg smo i spavali nakon burne noći. Stan na Trešnjevci, predivan stan na zadnjem katu gdje Vam se čini da nikad nema kraja kada se spuštate dolje. Ostavili smo stvari te otišli kod Vlade i Vinke da ih se pokupi. Tu mi je Vinka napravila kavu da malo dođem sebi jer sam bio umoran i pospan. Turska kava me malo razbudila. Trebalo je potom pozvati i taksi. Misija nemoguća. Treba dobiti dva slobodna auta, jer nas naravno ima kao rusa. Naručili mi dva taksia. Odmah ću napomenuti da smo se mi vozili u puno boljem autu tj. novom pasatu. Jebete svemirski brod šta je taj auto. Na putu do Jaruna, Nina je cijelo vrijeme zajebavala taksistu. Čovjek je pišao od smijeha, a i mi zajedno s njim. Vodila se debata oko toga, dali ono malo žuto čudo gore na taksiju svijetli kada se netko vozi u taksiju ili ne. Nakon što nam je maznuo 90 kuna, uputili smo se u Piranju na Jarunju. Glazba je treštala, baš onakva kakvu obožavam i u sebi sam se pitao, čemu takvih klubova nema kod nas u Sisku. Svi smo lagano počeli cvokotati zubima od hladnoće pred ulazom, a potom smo se ugodno smjestili bliže šanku s koktelima od kojih tokom večeri nismo okusili niti jedan jer je bila nemoguća misija doći na red da vam ga konobar napravi. Mi smo naravno našli alternativu u red bull + votka ( meni najdraže piće ). Zaključili smo kako ovi ne štede na votki, jer za razliku od sisačkih klubova, gdje u toj kombinaciji prevladava red bull, u Zagrebu je prevladavala votka i to dobrano votka. Čaše su bile pune bez leda. Što vam drugo mogu reći. Švedski stol ogroman preko cijelog šatora. Za jelo smo imali hrpu fine papice. Od njoka, pršuta, sira, francuske salate, štrukli, nekog graška, mesa na pretek i sve to ( riječ koja se cijelu noć spominjala ) potpuno besplatno. Računali smo malo i zaključili, da smo sami plaćali piće, svakog bi, ono što smo popili pojedinačno, cuga koštala 1000 kuna. Ponavljam po osobi. Lagano smo se gibali u ritmu RnB-a, techna, danca, housa, domaćih hitova. Pošto su nam se curke malo smrznule, preselili smo se u topliji dio još bliže šanku. Party se nastavio do ranih jutarnjih sati. Bili smo spremni za odbrojavanje iako su neki ( čitaj FOSA ) već bili gotovi. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 ------- SRETNA NOVA GODINA. Ljubljenje, grljenje sa svim znanima i neznanima. Rekli su mi da je većina cura koja je prolazila od svih nas upravo pozdravljala mene. Konstatirali smo da je to zbog kravate. Naletili su i neki studenti koje sam čuvao na kolokvijima gdje sam se ugodno nasmijao na njihove komentare. U novu godinu smo uplovili sa valcerom, a potom je klubom zatreštao, a cijela se ekipa počela gibati uz zvuk Erica Prydza i pjesmu Pjanoo. Ruke u zraku pravi urnebes. Nakon toga su se zaredali domaći hitovi, no nekima se pogled nije odvajao od plesačica koje su bile obučene u raznim varijantama : od anđela, leptira, sobarica do doktorica. Alkohol je tekao u potocima a atmosfera je postajala sve bolja. Oko dva sata u novoj godini, pamćenje me prestaje lagano služiti jer sam tada napuštao Piranhu i puzao van do izlaza kako bi se ispovraćao kao nikada. Nekoliko sam puta pao na pod, narod me dizao, bruko sam se do besvijesti. Pritom je Matija izašao samnom van i čuvao me nekih deset minuta. Kroz maglu se sjećam da sam još jedanput izašao van sa Matijom i treći put sa Vladom. Oko pola 4 mi je bilo lakše, nakon čega sam mahnito prešao na vodu. Za mene od danas sveto piće. I ovim se putem zahvaljujem svima onima koji su me čuvali, nadgledali i vukli po klubu samo kako bi došao sebi. Nadam se iskreno da nisam nikome pokvario doček. U Svakom slučaju, sjećam se da je i pala slika sa Ornelom ( pa si vi mislite ). Luciju nisam zamijetio iako je bila sa njom, ali veli mi Ivana da je Lucija bila toliko ukomirana da je i ona jedva stajala na nogama. Još smo se malo gibali uz dobre zvuke, te sam skužio da je Piranha odjednom bila puna plavaca i to interventne policije. Vele da je bilo nekakvih sranja. Hvala Bogu kaj nismo to gledali. Predobra atmosfera u klubu, nije nas potjerala doma iako je većina odlazila. Pošto je jedan dio ekipe otišao već oko 5, mi smo ostali još malo, jer je Piranha radila do 6 sati. Otišli smo nešto prije 6 sati nakon čega je ponovno uslijedila strka sa pronalaženjem taksi jer su svi operateri bili zauzeti. Došli smo do samog ulaza na Jarun gdje je neka rampa, i tamo smo čekali prvi slobodni taksi. Srećom naletio je jedan dovoljno velik za nas petero. Jedva sam čekao da dođem doma jer sam jedva stajao na nogama, što od umora, što od bolova. Prvi sam uletio u kupaonicu, obavio sve što trebam. Malo smo nešto prizalogajili da ne idemo praznih želudaca u krevet. Skuhao sam si mesni narezak na što je ekipa zinula od čuda kako se to jede kuhano. Nakon što su probali kuhani mesni narezak, lizali su prste. Jedva sam čekao da legnem u krevet i počnem krmiti. Ugodno sam spavao, a iako sam bio najviše pijan, probudio sam se prvi, već oko 12 sati, a samo da napomenem da smo zaspali oko pola 8. Skuhao sam si kavu i gledao Trešnjevku kako se budi. Predivan pogled se pružao iz kuhinje i u glavi mi je prolazilo, eh da imam tako jedan mali stančić. Već oko 2 popodne, probudio se i ostatak ekipe. Kada smo se svi probudili, komentirao se doček. Puno smijeha i opet smijeha, i došli je vrijeme za povratak doma. Za mene je ovo definitivno jedan od najboljih dočeka nove godine ikada. A znate kako vele, po dočeku nove godine, znate kakva će vam biti naredna godina. Kada se podvuče crta, na jednoj pozitivnoj strani možemo staviti fenomenalnu ekipu, dobru zabavu, ludi provod, hrpa cuge, hrpa hrane, zakon glazba. Na drugoj, negativnoj strani, možemo staviti pijanstvo, zamazana odjeća, glavobolja, upaljeni svaki mišić na tijelu a pogotovo onaj mišić ispod guza od plesanja. Ne žalim za ničim, već se radujem i jedva očekujem idući doček nove godine.



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.