Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[četvrtak][03.07.2008.]

Veseli rođendan

Tek sam sada pronašao malo vremena da se napiše koja pametna riječ. Koja pametna o još jednom veselom rođendanu. Mog frenda Ribu prati neki peh. Svake godine na njegov čuveni rođendan pada kiša. Tako je bilo nažalost i ove godine. No kiša nas nije omela da se okupimo u povećem broju i da se društvo malo opusti. Veseli, kakvi po prirodi svi i jesmo, malo nam je trebalo da se napravi dobar štimung. Smijeh, cuga ali…. Ove je godine izostala pjesma. Možda zato što smo stariji pa da se ne brukamo. Ipak trebamo biti dobar primjer mladima ne. U svakom slučaju izgleda da se najviše opustio naš slavljenik. I to sa razlogom, jer ne slavi se svaki dan „17“ ( pod debelim navodnicima ). U stilu nekih celebritiya kasnio sam na rođendan jer sam išao po prvi puta na naš viteški turnir ( pogledaj koji post niže ). Već na samom početku primijetio sam kako je ekipa bila opuštena. Cuge je bilo u izobilju. Počeli smo tako nazdravljati, redali su se bambusi, redala se juice votka ( ženski dio okupljenih ju je konzumirao u većim količinama ). Dok se većina skrivala pred fotoaparatom, objektiv je ipak zabilježio sve važnije scene i situacije. No naravno zamoljen od strane nazočnih, ( jebate šta sam ozbiljan ), samo ću neke tako objaviti ( vidi kraj posta ). Ostatak slika neka ostane dio jedne naše male arhive. Neka ostanu nama za uspomenu da se mi imamo će mu smijati za nekih tamo desetak godina. Nakon proslave i opijanja kod čuvene sisačke gimnazije, uputila se gomila tako u disko. Jedan i jedini. Zabava se naravno nastavila u još veselijem tonu. No već nas je negdje oko pet sati počela napuštati energija. Jednoglasnom odlukom : idemo doma. Bus se čeka, zezamo našu Ivonu kako je ispala na nekim slikama koje eto neću objaviti da se ne bi naljutila. Ivona ako čitaš ovo znaš da si mi draga. Ha ha. Nastojao sam ostati trijezan kako bih mogao promatrati ostale dok su pijani. Kako bih im se mogao smijati. Drapao sam se od smijeha dosta ljudi. No neću ih sada navoditi kako se ne bi našli povrijeđeni. Obećanje ispunjeno. Izabrao sam neke od slika koje opet ne odaju mnogo o našem stanju te večeri. Nadam se kako se slavljenik ipak neće ljutiti jer tko čita ovaj blog uopće, samo nekih 500 ljudi mjesečno. Ništa strašno.



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.