Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[petak][28.03.2008.]

Uskrsni ponedjeljak

Iako već nekoliko dana vlada velika nervoza uoči prvog kolokvija u ovom drugom semestru iz predmeta Gospodarstvo Hrvatske, i gdje mi se glava već pretvara lagano u bubanj koji upija sve te podatke iz godina davnog nam 18.stoljeća pa na ovamo. Unatoč tome što sam bio presretan što smo si malo produžili ovaj vikend, pogotovo me činila sretnim jedna činjenica, a to je da petkom nemamo predavanja, tako da sam iskreno imao cijela 4 dana za uživanja u blagodatima koje nam nosi mili blagdan imena Uskrs. Nakon toliko šunke u tijestu i francuske salate, čovjek poželi malo predahnuti, što sam ja pokušavao napraviti u ponedjeljak iako sam obećao svojoj Tihani da ćemo na kavu. Nakon što sam se ugodno naspavao, razbudio, pojeo još koji komadić fine kuhane šunke, otišao sam prvo kod svog malog kumića da vidim kako mi je. Kako bi rekla njegova mama, kao zmaj je. Tako i izgleda ( da kucnem u drvo ) jer je uistinu živahan. Malo sam se igrao s njim, smijao se kao lud tako da me činilo sretnim to što se onako smiješka bez zuba podsjetivši me tako na stare bez svojih proteza. Iako već lagano stavlja prstiće u usta i tako nam daje do znanja da mu rastu zubići, mene je ponovno zapala dužnost mijenjanja pelena koje je napunio do vrha. Više me veselila činjenica da sam ga morao uspavati. Pošlo mi je za rukom iz prve jer mu je moj zvonki glasić pjevao na uho. Tako da je pravi misterij kako je zaspao. No unatoč mojem milom glasiću, gledao sam kako mu se oke sklapaju. Gledao sam ga nakon nekog vremena kako spava. Jako je interesantan, jer po svojim izrazima lica i gestama rukama, točno se vidi kako dijete sanja. Nešto se mrštio, možda je sanjao moj zvonki glas :-) Morao sam se od njega rastati do nekog novog susreta jer sam išao sam tatom odvesti mamu u bolnicu, a kada smo se vraćali otišao sam na odrađenu kavu sa Tihanom koja je dogovorena kod naše stare frendice Bilje iz osnovne u njezinom milom domu. Kad ja tamo, a ono čovjek na čovjeku, ukupno točnije njih 7 od toga znam troje. Malo nelagodno se osjećah, no srećom ovaj ostatak ode brzo tako da smo se mi prepustili našim pričama i prepričavanjima starih dogodovština. Ulazi njezin mili otac i kaže : „Ajde Gršo da probaš jednu rakiju, domaća je, šljivovica, ajde jednu za mene“. Nisam iskreno htio biti neljubazan kada me čovjek lijepo zamolio. Nakon što sam ju eksirao, natoči on još jednu govoreći kako sam došao na dvije noge. Mislio sam da ako popijem još tu jednu da će čovjek ispariti iz sobe, no nakon svega deset minuta evo njega sa malom buteljicom punom rakije. Počelo se tako eksirati između našeg malog ali skromnog društva jedna rakija za drugom, stiglo je tu i domaće vino, redao se i on kao i bambus. Imajući na umu da se sutra ujutro moram dignuti u pet sati ujutro i govoreći cijelo vrijeme kako upravo prvi sat imam tjelesni, cure nisu posustajale nego smo nastavili sa ritualom ispijanja rakije. Oko 23 sata smo otišli do grada u jedan birc od mog kuma Baje imena River pub. Nisam ni znao da ima biljar, dok su oni tako igrali biljar ja sam neko vrijeme okupirao WC školjku grleći ju kao nikoga do sada. Ovom se prilikom moram zahvaliti konobaru Deniu koji mi je dao dva deci mineralne misleći da će mi biti bolje. Nije uspjelo jer sam jedva stajao na nogama. Kada smo oko ponoći krenuli doma, do auta smo smo naišli na policajca, ljubazno mu čestitali Uskrs, na što je on odvratio te se samo lagano nasmiješio i rekao da vozimo polako. Srećom, ovaj je dečko bio trijezan jer se morao brinuti za nas ostatak ekipe. Pri ulazak u auto, zapeo sam za ćošak te upao u njega doslovno naglavačke. Došavši doma, mili otac nije ni skužio da sam malkoc ( preblaga riječ ) pod gasom. Zaspao sam tek oko jedan ujutro i tako odspavao samo 4 sata. Na tjelesnom sam cijelo vrijeme sjedio jer me glava rasturala, na predavanju Marketinga kojeg inače toliko obožavam, sam prespavao tako da se iskreno ne sjećam ničega. Hvala također Martini na aspirinu. Dobro ona pjesma kaže, glavobolja od vina, a nigdje aspirina.



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.