Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[ponedjeljak][10.03.2008.]

Umora bez

Jedan jako zanimljiv tjedan je iza mene. Unatoč hrpi problema koji me okružuju ipak je tu bilo mjesta i za podosta smijeha. Počela su sada cjelokupna predavanja na faksu. Dizanje svako jutro oko pet sati nije mi nikakav problem već mi se taj ritual uvukao pod kožu. U utorak smo imali prvi sat tjelesnog, iako je samo naša grupa na tjelesnog očekivao sam da će nas više biti za odbojku no na kraju nas je bilo svega osam. Cijela naša dvorana za samo osam ljudi, jel ima štogod boljeg. Baš smo se naigrali. No onda je uslijedilo pravo osvježenje na predavanju profesora Joze Previšića. Profesor je toliko odličan da me toliko zainteresirao za predmet Marketing kao nitko do sada. Prepričavao nam je on tako svoje kave sa Mamićem koje je nazvao Maminjo, umjesto nogometaš kaže gurač lopte malo je komentirao tete koje rade na HEP-ovim šalterima te kazao za njih kako je riječ o gospođama sa velikim bokovima koji vam kod plaćanja računa za struju jednostavno kažu : ili platite struju ili ćemo ju isključiti. Dosta smo se nasmijali kada se obrušio na narodnjake koje je gle čuda znao nabrojati. Više smijeha je bilo na predavanju iz Međunarodne ekonomije. Toliko je dosadno na predavanju da Vam ne mogu to opisati. Profesor cijelo vrijeme pušta pjesme, tako da smo od zezancije predavanje nazvali top listom. Tako smo imali priliku slušati Terezu Kesoviju, grupu ABBA…. Prema našim glasovima ABBA je prva. Sama pomisao da u petak nemamo predavanja činila me sretnim no ponovno sam se morao susresti sa onom grdosijom od zgrade imena Zagrepčanka te sam baš taj dan uletio u najveću kolonu ikada, baš onaj dan kada su protestirali instruktori auto škola tako da sam se vozio pola sata od Glavnog kolodvora do Zagrepčanke za što mi inače treba nekih sedam minuta. Iako sam u subotu bio sav neki zbediran, Nina me nekako uspjela nagovoriti da idemo u grad iako mi se ponavljam uopće nije išlo. Ipak sam popustio te smo otišli oko pola jedan ujutro do grada, prvo smo svratili u jedan birc gdje nismo potrošili ni lipe jer nas je častio moj brat. Ulaz u disko nismo platili jer nas je lik koji radi na ulazio pustio. Jedino sam potrošio 25 kuna na svoj bambus i na piće za Ninu, ostatak večeri nas je častio neki frend. Toliko smo se naroljali, da smo doma krenuli oko šest ujutro, svratili smo u pekaru gdje smo dobili 4 bureka, tako da je nas četvero sjedilo u autu do pola 7 i jelo bureke. Idući sam dan spavao do 12. Trebalo mi je odmora, tako da sam se jutros dizao u ratama što mi inače nije sklono. Počeo je tako i Celebrity Big Brother. Napokon sam dočekao da vidim našeg Nevena Cigija u Hrvatskoj :-). Jutros je cijeli tramvaj komentirao Salome i to dali dolje još ima k…ac ili ne. Toliko o tome što zaokuplja naše mlade u današnje vrijeme.



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.