Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[nedjelja][02.03.2008.]

Obaveze i ostalo

Image and video hosting by TinyPicPočelo je počelo. Vjerojatno se pitate što sada. Mislim na predavanja na fakultetu. Nakon nekoliko tjedana odmora vratio sam se u fakultetske klupe. Novi profesori, novi raspored ali staro društvo je tu. Mislim da bi nam svima godio još pokoji tjedan odmora uistinu ne bi bilo na odmet i mislim da se nitko ne bi bunio. Na samom početku u svakom slučaju moram pohvaliti novi raspored prema kojem nemam predavanja u petak ali ni u subotu. To me uistinu iznenadilo jer do sada, a to je znači u tri semestra, svaki puta smo imali predavanja cijeli radni tjedan i u subotu. Napokon smo svi odahnuli. Svaki dan sam ujutro od osam do 12. Samo je sada problem kako se ustajat svako jutro u pola 6 na vlak. Morat ću se nekako tempirati da nemam problema sa ustajanjem. Iako sam također strepio hoću li ili neću dobiti Ljubu Jurčića za profesora moje molitve su uslišene, od Ljube ni LJ. Nesuđeni premjer predaje Međunarodnu ekonomiju. Kažu da je kao profesor OK ali da je jako zahtjevan i da jako puno traži. Ali između ostaloga pretpostavljam da bi ozračje iz predavanja u predavanja bilo sve crvenije. Ako me razumijete. Ovaj tjedan sam iskoristio da posjetim svoje malo kumče. Ja dajem glavu ako to dijete ne bude ili nogometaš ili maneken. Užasno se voli slikati, ali između ostaloga tambura nogama kao lud. Sad si je sav važan počeo je nositi i oblekicu mama mu već kombinira boje…. Moram se pohvaliti također sa jednom stvari a to je da sam se uhvatio u koštac sa statistikom ovih dana i muku mučim sa tonom zadataka koji se nalaze u knjizi. To je naime predmet koji mi je ostao od prošle akademske godine, no iskreno ne bi bacao 2000 kuna koliko stoji ljetna škola da se položi ovaj predmet, volio bi pokušati to riješiti preko ispita i tako ušparati gore navedenu cifru. Ove se godine očekivalo snižavanje cijena ljetne škole zato što je u susjednoj nam Bosni i Hercegovini jedan predmet svega 800 kuna tako da su prije mahom naši studenti išli tamo polagati neke predmete koji nisu mogli položiti u Zagrebu i na taj način isto šparali. Ali ove godine očito ništa od nižih cijena. Ja sebi uvijek govorim, ako sam mogao položiti matematiku valjda ću položiti i tu statistiku. Image and video hosting by TinyPicMoram se također pohvaliti i sa činjenicom da je gro moje kose sinoć otklonjeno sa moje glave. Osjećam se 20 kila lakši. Jedva sam dočekao da moja Nina dođe i da me ošiša jer kad god se probudim svaka dlaka na mojoj glavi vodi svoju politiku. Iako joj se sinoć žurilo, ostala je kod mene tri sata. Toliko o žurbi. Našopao sam ju palačinkama, cedevitom da bude sita. I tako došlo već pola jedan ujutro, uvijek ju gledam sa svog ćoška zgrade dok ona ne dođe do svog ulaza jer se boji mraka. Tipično ženski. Kao što ste mogli primijetiti sa vaše lijeve strane nalazi se komentar tjedna. Pročitajte i ostavite komentar ispod posta. Da čujem malo i vaša mišljenja. Pozdrav.



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.