Kontakt
sasacell@yahoo.com

Vi ste samo broj
Free Web Page Hit Counters

Ke pasa?
Prdca molarna masa.

Smijeh i suze tajkunske guze

29.04.2005., petak

Struktura

Uzrok/posljedica. One brije leptir -> tsunami, kuzite foru? Nekad nesto dobro uzrokuje nesto lose, a nekad obratno. Kad god se dogodi neka pizdarija, nazovem Tomija, izderem se na njega i, mogu vam reci, puuuuno mi je lakse.

O: Zasto roba nije vani? Tomi, jel ja moram ama bas sve provjeravat, za koji kurac tebe imam u firmi?
T: Odmah cu provjerit, javim se za 5 minuta.
Nije ni izgovorio, poklopio sam mu.

Tomi je, vidno potresen, poskocio iz koznog stolca u svom uredu i ubrzan poput Chaplina sisao u skladiste firme. Skladiste je radilo punom parom. Buka vilicara zaglusila bi svaki razgovor, ali razgovor bi bio gubljenje vremena, pa su radnici tek tu i tamo iza Matinih ledja nesto progundjali.

T: Mato! Mato, dolazi vamo!

Sef se skladista nacrtao ispred Tomija.

T: Jebemu Mato, zasto roba nije vani? Mene onda direktor jebe, u kurac!? Zasto te imam u skladistu?
M: Gospon Tomislav, roba ceka, nismo mi krivi, vidite kakvo je stanje, imamo posla preko glave, a ljudi je malo...
T: Ne zanima me! Hocu da je roba vani za 5 minuta ili ces ti biti vani, jel jasno?

Mato proguta ovecu knedlu i prozucne: "Jasno!"
Tomi se vrati u ured, mnogo opusteniji nego pri dolasku. Mato isto onako uzurbano uleti u doradu. Tamo ga doceka sefica dorade Anja.

M: Anja, duso (cinicki) zasto roba nije popakirana?
A: Kak nije popakirana? Je! Sve je tu, ali nema naljepnice. Ne mozemo slat robu bez naljepnica.
M: Jebem ti naljepnice! Mene direktor jebe, a ti nisi poljepila naljepnice!
A: A kad da ih poljepim? Jel ti vidis kol'ko posla imamo? Uostalom, cekam marketing da mi posalje naljepnice.
M: Imas 5 minuta, ne zanima me!

Mato se vratio u skladiste ispunjen zadovoljstvom. Anja je nazvala Sanju, seficu marketinga.

A: Sanja, daj mi molim te posalji te naljepnice vec jednom, frka nam je i panika, roba mora ici van, svi pizde, odmah mi to posalji.
S: Ma evo, poslala sam nalog grafici, ali nikako da mi posalju te naljepnice. Sad cu ih nazvat.
A: Hvala.

Anja je ostala uznemirena, a Sanja je zadrzala mirnocu i nazvala Petra, sefa grafike.

S: Petre, hoce li te naljepnice vec jednom?! Jeste li uopce pogledali nalog koji sam poslala?
P: Poslao sam ih u tisak, kakva sad panika? Samo sto nisu stigle.
S: Odmah ih posalji u doradu, roba mora ici van, jasno?
P: Jasno, jasno, sta se deres odma, rekao sam da ce stic!
S: Da znas ako ne stignu za 5 minuta da cu te prijavit direktoru!

Sanja je trijumfalno poklopila slusalicu, a Petar je odmah nazvao tiskara.

P: Halo Denise! Jesi poslao one naljepnice?
D: Jesam, na putu su. Trebale bi stici svaki cas.
P: Joj, hvala, evo ovi mi sjede na vratu...

I tako se Petar izjadao Danijelu. U medjuvremenu naljepnice su stigle u doradu. Anja, sefica dorade, pogrdnim je rijecima motivirala mladog Igora da brze zalijepi sve naljepnice.

A: Imas 2 minute da ih sve polijepis ili ti skidam placu!!!

Igor ih je zalijepio za 3 minute. Ipak ih je bilo jako puno. Neke su cak zalijepljene naopako, ali to nije bilo vazno. Anja je s olaksanjem robu prebacila Mati, a Mato je deckima nalozio da sibaju tu robu van.

Na kraju radnog vremena svi su otisli kuci, obavili svoje uobicajene sitnarije, vecerali, pogledali seriju i legli u krevet. Kao bebe, utonuli su u miran san. Svi osim malog Igora. Igor je jedva zaspao s grcem u zelucu strahujuci da li ce mu sutra Anja smanjiti ionako malu placu...

- 16:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog je u sivim tonovima. Lijevo je logo, tu su i linkovi, kontakt, brojac i nesto nedefinirano. U sredini su moji postovi i vasi komentari, desno je kalendar, tipka za on/off komentara, neka kakti poezija te box sa opisom bloga. I tak...
----------Pjesnicki kutak----------
A N A
Na istom mjestu svakoga dana
Papirnatim zmajem se igra mala Ana
Visoko ga pusti, pa za sobom vuce
Nek odozgo' vidi sve aute i kuce

Al' jednog joj dana zmaja vjetar uze
Niz Anine obraze potekose suze
"Krenut cu odmah i za njim cu ici
Moram ga uhvatit', moram ga stici"

I skoci na oblak, pa na sunca zraku
Za put pita dugu i zvijezdu svaku
Vec Ana pomisli kako ga stize
A vjetar sve vise i vise ga dize

Umorna napokon kuci se vrati
"Sutra cu ga opet traziti i zvati"
Ugasi svjetlo, zapali svijecu
I plamenu sapnu zelju najvecu;

"Zasto ga uze, da mi je znati
Neka mi zmaja vjetar vrati!"

Po cijelom svijetu svakoga dana
Svog zmaja trazi mala Ana
Skace na oblake i sunca zrake
Zaviruje u skrovite kutke svake

I zato pozorno pratite malu Anu
Danas na ledjima svijet nosi
Sutra ce ga nositi na dlanu!


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
M I R
Mirujem u miru u smiraj dana
U stanu do mene Mirna je sama
Molila je Mirka da se smiri
Htjela je da se s njim pomiri

Mirko je mirno miraz joj vratio
I mirne ju duse onda izmlatio
Za njim samo miris ostade
Mirna se cesto kupa iz dosade

Na rucak tad odem do prijatelja Mire
Mirjana nam servira odreske i pire
Mirta im poslala pismo iz Praga
Trenutno je sluzbenik Mirovnih snaga

Na balkonu sjedim i buljim u Svemir
Daleko je od mene svaki nemir
Mirim se cinjenicom da je zavladala tama
A u stanu do mene Mirna je sama


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
K I S A
Kisa pada i ja padam s njom
Sve brze jurimo ka dnu
Sve vise zurimo razlijepit se o pod

Sad razliveni lezimo na asfaltu
Dok ljudi uzurbano gaze nas
A treba nam samo malo sunca
Da se vratimo natrag u nebo


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
P I T A M S E
Svaki je dan najgori dan
u mom zivotu
Svako je lijepo sjecanje
izgubilo svu svoju ljepotu

Pitam se bi li moje misli
istu bacale sjenu
Kad bi netko pustio svjetlost
na povrsinu njenu

Imaju li svrhu
moja nijema usta
Pa i kad se smijese
na upiranje prsta

Ja vidim buducnost,
nadolazece dane
I jednak ovom danas
sutra ce da svane

.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------