< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 26.05.2008.

još malo pa će i nova plaća...

ah miline...dani idu...lete ko ludi...kuca novi mjesec na vratašca i s njim dolazi i nova plaća...šou...sretan
Ovaj vikend sam bila u puli...islikala se išetala uz more...najela u mc'donaldsu, (jer kak ću bit u gradu u kojem ima mekić a da ne zađem u njega-to nikak ne mogu,ne bi si nikad to oprostilayes),slike ofkors ne znam stavit na blog...al never mind...to me ni ne zanima ni ne sekira pretjerano...
meteorolozi nam najavljuju paklene vrućine od sutra....al meni je pakao već bio danas,kad sam u podne morala sjest u clia,a unutra ukuvalo stari moj možeš pile ispeć bez po muke u autu...al aj nekak sam stigla do tamo i nazad živa....polupečenarofl.
za godišnji pojma neam...nešt mi kažu da će mi dat 10tak dana....al to bumo vidli kak će se dalje situacija razvijat....i ko će na bolovanja od baba ovih...i tak...al to me previše ne dira...ak ne uspjem otić na more...nije tragedija...otići ću na vikend u bizovac...i svi sretni i zadovoljni...(iako bi u novalji bilo ludara....al jbg nemoš i ovce i novce-to mi je jasnosretan).dogodine će bit bolje:)-ak može bolje od ovog uopće :).
e da skoro zaboravih otvara nam se new yorker...i još puuuuno puuunooo trgovinica u intersparu....tak da će bit red u četvrtak poslje joba opet u šoping :)...raj:)...
i tak šta da još kažem...
e da....eurosong....odlična pjesma pobjedila...ajde da jedne godine nešt normalno pobjedi...a naši "momci" su bili koma...sprdnja živa.
i to bi bilo to od mene:)....
budite dobri ljepi i pametni hahahha:)))party

- 18:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #


utorak, 20.05.2008.

petar petru plete petlju!

prvo da kažem da naslov nema veze s postom...to mi prvo što je palo na pamet pa sam eto i natipkala tu...rofl
dan grada nam je prošao i naš nastup na korzu.....svi su nas pohvalili...a mislim moja i kolegicina dernjava i strogoća su učinile svoje i moralo je urodit plodom...djeca su bila nemoguća...
al smo ih ukrotili i uspjeli su 3 minute otplesat kak spada...svaka nam čast:)...
još ovaj tjedan radim u tom vrtiću a onda pojma neam di će me bacit...
al never mind ćaća mi je kupio auto....tak da nema mjesta sekiraciji...
u subotu idem u pulu....sestrična mala ima pričest...ajde da i ove godine vidim mora jer ako budem radila ko zna hoće li više bit prilike za more:)...ipak nemože se godišnji sam tako dobit....
i tak...dani prolaze ko ludi....maturanti luduju po gradu....piju urlaju i razbijaju....
al nećemo im zamjerit ipak rješavaju se jedne od najvećih napasti u životu pa im je sve dopušteno :)!...wave

- 20:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #


subota, 03.05.2008.

juhu...živa sam...:)

nikako da skupim vremena za napisat nešto i ovdje...al eto evo me danas napokon malo odmaram...
1.maj je prošao,janje se okrenulo i pojelo, bilo je fino iako janjetinu ne preferiram...gice su mi nekak draže al nisam imala izbora kad svi vole više janjetinu pa me nitko nije doživljavao...
i dalje radim na 2 vrtića...jedan u gradu jedan na periferiji...al nije loše...
čekam da se ćaća smiluje i kupi neki autićak polovni da mogu autom na job...jer malo sam umorna od trčanja s hebranga na bus za vinogorje i tak...
imamo nastup za dan grada 16.5 na korzu s kikićima...nadam se da će dobro uvježbat do tada koreografiju...
jedna teta me je pohvalila ravnateljici na odgajateljskom vijeću jer sam im super smislila koreografiju...tak da ću možda vodit u vrtiću i neku plesnu radionicu,mažoretkinje ili nešto slično...ma never mind...samo da se radi i da plaća i staž idu....za ostalo ćemo lako...
e da...boy kupio skuter...pa se tak vozamo svaki dan...i tak...
dvije pričesti sam otračila...25.5.idem u pulu na još jednu pričest..a onda u 6.mj na još jednu krizmu u pulu isto...e da i danas idem na krizmu...ludara...samo jedem i pijem...:))...
i eto..to bi bilo to...dosta sam i natipkala...odoh ispeglat kičmu malo:))...KISSSAČ

- 11:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.