< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 25.02.2008.

svašta nešta

prvo da se osvrnem na doru, koja je by the way ove godine bila koliko toliko dobra ako izuzmemo one koji su pobjedili...drugu godinu za redom nas će na eurosongu predstavljat penzići....pa đe to ima...
pjesma je beezeee...štoviše smješni su...kak su naguzili starog koji ima 70 i kusur godina da tobože repa...on je u banani...:)))šou...
meni osobno je naj bila šola...i žao mi je što nije pobijedila...jer je pjesma kudikamo bolja od ove...a i predstavlja nešto...tamburice u pozadini...ipak ima neki štih...al eto ko sam ja da sudim...opet ćemo spušit na eurosongu...al meni ista plaća:)))...
boli me briga za njih...

za 2 tjedna branim diplomski nije mi još rekla točan dan i sat kad će to bit..ali bit će ponedjeljak ili utorak za 2 tjedna...jedva čekam da i to prođe da mi daju na referadi potvrdu da sam diplomirala i da mogu u vrtić na staž...

i tako...dečko je dobio job...ovaj tjedan je u zg na tečaju nekom...a sljedeći tjedan se otvara ta trgovina s motorima gdje će radit...nadajmo se da će trgovina opstat, i da će plaća bit dobra i redovita:)

danas sam si baš gledala šta bi mogla obući na obranu...al nemam ideju...al budem već nešta smislila...

a sad odoh do grada na kavicu...

što je lijepo ovako uživat bez po brige:)))

ispiti gotovi...

nema stresa...

nema pressinga...

sve 5:))))

ovaj post sve nešta z brda z dola :))

- 08:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #


utorak, 19.02.2008.

Položila Zadnji Ispit:)

Nitko sretniji od mene! Položila sam napokon tu fucking metodiku glazbene kulture:)...nakon svih muka i nauka, dobila sam 5...i zaslužila sam:)...
a sad još ispravit pravopisne pogreške u diplomskom, uvezat ga, uplatit obranu i dogovorit s mentoricom datum i gotovo:)...
kak mi je ona rekla to bi moglo bit 1. ili 2. tjedan 3.mj....tak da bi dernek u povodu moje diplome mogo bit vrlo brzo:)...a bilo je i vrijeme...:)...yes

- 10:33 - Komentari (16) - Isprintaj - #


subota, 09.02.2008.

više sreće drugi put

ljosnula sam pismeni...
da da...dobro ste pročitali...iako sam učila ko kreten...naučila cjelu profinu skriptu od riječi do riječi napamet, nisam prošla.
kad je izvjesila rezultate i kad sam skužila da je moje ime među onima koji su okinuli...popizdila sam...
tolko me žena nasekirala da sam joj uletila ko furija u kabinet i tražila da vidim svoj ispit jer nisam mogla jebeno vjerovat da nisam prošla, pa sve sam napisala...
naime bilo je 7 pitanja, imala sam 3 boda, 3.5boda bila su za 2....dakle falilo mi je pola pišljiva boda...da čovjek ne povjeruje...
i tako gledam ja svoj ispit...i skontam da mi nije priznala nijedan bod...za 3 pitanja...pitam ju šta se tu trebalo napisat jer sam uvjerena da sam točno i cjelovito odgovorila na sva tri prokleta pitanja...a ona meni kaže kolegice ja sam odlučila da neću davat po pola boda...
tolko mi je digla tlak da mi je došlo da ju žvajznem po po čela... koja kurva od žene da ne povjeruješ...
uglavnom nakon jedno 10 minuta prepucavanja s njom odustala sam jer je stalno ponavljala ko papiga da je odlučila da ne daje po pola boda(a pazite ovo 3.5 boda je za 2,pa đe onda nađe tih pola boda...)...
i tolko me je raspizdila da nisam mogla šutit pa sam joj rekla VI STE IZGLEDA BAŠ ODLUČILI DA JA NE PROĐEM TAJ PISMENI...
onda sam joj rekla da ću ostat na usmenom jer sam došla iz sl.broda...i da nisam đabe dolazila da bar nešto riješim...al ne ona je rekla nemože...
e onda mi je stvarno digla živac...rekla sam da ću otić do pročelnice i dekana...da mi je više stvarno dosta i glazbenog i sviranja i pjevanja...6mjeseci se trudim ko mali majmun...i onda me jebe s pola pišljivih boda koje btw imam a neda mi...
onda je rekla da pričekam da će me pitat...
tad je bilo pola 3...
ja sam u pola 7 došla na red...
već mi je lagano i temperatura narasla...
počela sam živčanit i pizdit, i mislila sam da ću totala izguvit kontrolu i porazbijat joj pola kabineta...
imam dobre živce al kad me neko tolko jebe u zdrav mozak popizdim...
i tak došla ja na red...
unutra sam bila 45 minuta...pitala me sve živo šta je pitat mogla...
sve sam znala...
morala mi je dat 5...
otpjevala sam izvrsno....odsvirala bez ijedne greške...dobar ritam dobar metar....dobar metodički postupak...dobila sam 5...još samo pismeni....
sljedeći ponedjeljak...nadajmo se ovaj puta da će se smilovat i dat mi bar 2...iako mislim da sam zaslužila ne 5, nego 25 s obzirom kolko sam učila...i mučila se...

- 11:43 - Komentari (26) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.