< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


utorak, 28.08.2007.

što smo uživali, uživali smo!

cryah došao je i taj dan, pun tuge i boli...jadan, topao i sparan a mi bez auta... registracija nam istekla...para se nema...dečko dobio otkaz a ja ofkors nisam ni imala posaono...
šta reći: bilo je lijepo dok je trajalo...išlo se u osijek, zagreb, rijeku, pulu, ma svuda...a sad smo osuđeni čamit kod kuće...
žalosno al istinito...no
nema više odlazaka na bazene, bauljanja po ko zna kojem djelu županije...al što ćeš nije uvijek sve tako bajno...
stari mi je reko kupit auto kad počnem radit...al to će izgleda potrajat...
mogu ići raditi jedino u zagreb tu godinu dana da odradim pripravnički...plaća je 4000kn, al moram platit stan i režije, tak da neznam šta ću...
došla je izgleda i ta jebena prekretnica, kad trebaš neke stvari odlučit, a ja neznam kud bi sa sobom.
kolko god mi je ovaj grad dopizdio, ne bi u zagreb... ubijaju me te gužve, ta strka... al ako ne bude druge bit će red u zagreb s dečkom i iznajmljivat stan... ponekad poželim da sam dvogodišnjak koji nema brige ni pameti da uživam igrajući se ne jebući ni dva posto šta se oko mene događa...
al jebiga nisam, pa se moram prilagodit situaciji koja me čeka...nažalost...
dosta sam uživala...došlo je vrijeme nekih ozbiljnih stvari i pomaka treba dobro razmislit šta želim u svojoj budućnosti, a to će biti teško zadovoljiti...
wavewavewave

- 09:19 - Komentari (38) - Isprintaj - #


nedjelja, 26.08.2007.

neočekivano dobar vikend

kirvaj je prošao u najboljem redu...nije bilo dosadno...sve mlađahni ljudi baš je bilo dobro...jelo se pilo, ma ko na kirvaju... samo bilo je jaaaaako vruće a stolovi su bili u dvorištu tako da smo se topili al dobro nebi svi stali u kuću...
sinoć smo ja i dečko bili s frendom i njegovom ženom vani i bilo je super...ustvari nije nam bila namjera zarodant vani...išli smo na piće...i tako mi fino mirno krenuli sa sokićima u imagu, završili u san marcu marija i ja sa stock colom i juice vodkom a kiki i tomo sa sokićima....mislim ipak bili su vozači...a štaš mora netko i sokove pit...onda smo išli na pizzu pa se vratili u san marco...uglavnom bilo je super...za promjenu malo..inače svaki vikend dosadno...
kumica me zvala sa street racea na grobniku otišla je s dečkom a meni sad žao što mi nismo išli al bit će dogodine i tuning show za nas u ljubljani a i grobnik...
e tako da ne duljim to bi bilo to za ovaj post...
odoh do bartolovaca na kavu...pozzz

- 15:47 - Komentari (17) - Isprintaj - #


petak, 24.08.2007.

post nabrzaka

sretansretanah eto da se i ja malo javim...živa zdrava...jučer bila u bizovačkim toplicama, ambijent super al klopa katastrofa...al sve u svemu bilo je ok...ovdje nam je stvarno dosadilo a selna se i zatvorila tak da je pao dogovor za bizovac...danas idem na kirvaj u bartolovce...iako neznam kod koga al idem s dečkom i nadam se da mi neće bit dosadno...wink
pa eto odoh sad da neduljim a i da nepobijem naslov jer ovo je baš nabrzaka...pozzzzwave

- 13:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #


nedjelja, 19.08.2007.

nakon 3 godine u valinoru

eee,pa evo i mene...nakon 3 godine izašla ja jučer s frendovima i dečkom u valinor....prestrašno!!!! to su dojmovi... što se pića tiče za pit nema ništa normalno....cola sinalco ili koja već al to što sam ja dobila nije bila cola-sve u plastičnim čašama ma ko na dječjim rođendanima....samo fale balončići na čašama...no dobro...kad sam vidjela tu katastrofu išli smo u san marco na narodnjačine.... možete reč šta hoćete al nema žurke bez pevaljki kolko god mi šutjeli o tome...bilo je kolko tolko ok...osim što sam naručila sprite a dobila 7up ništ drugo nemam za zamjerit...eh da i piće nije bilo hladno...uopće...koma...al eto sve u svemu izašla i ja nakon sto godina...i bilo mi onak...srednja žalost...pa vi sad recite....kako da mi ne dopizdi u ovom gradu...
e i još je bila prometna kod puslice pa smo malo proučavali šta je bilo...nekom motorista stepo auto...oduzeo mu prednost navodno...ma uglavnom bezzzee..al eto nemoš svaki vikend sjedit u kvartu mora se malo i prođirat po špici... i još jedna stvar MISLIM DA SAM BILA NAJSTARIJA U GRADU! .... šou....tak da definitivno više neću ić ni u san marco ni u valinor...
od sutra se hvatam knjige....valja zagrijat stolicu...odlučila sam ta dva komada riješti...do 10 mj želim diplomu na polici!....
UČITI UČITI I SAMO UČITI.........yes

- 17:50 - Komentari (19) - Isprintaj - #


subota, 11.08.2007.

sama doma

i tako prošao rođendan...dosta mi je gostiju...ma šta dosta i preko glave...starci mi idu u nedjelju u njemačku na tjedan dana...tako da smo buraz i ja sami...a valjda ćemo preživit...alo alo majka...fast food će nas držat na životu, pošto se meni sigurno neće dat ništa pravit,eventualno tjesteninu al od tog se čovjek nemože pošteno najest...al aj preživit ćemo nekako nije nam ni prvi ni zadnji put:)yes
zadnji vikend u 8.mj mi dolazi sestrična iz ljubljane...pa ćemo malo pit...a došle su i od dečka sestrične iz njemačke...bit će dernečenja već vidim...sad moram malo do tada sredit diplomski i nešt malo učit...ipak planiram diplomirat...USKORO...yesyesyesyesšto se nadam da ću i uspjet...mislim red je da prođem to sviranje i pjevanje...na kraju to ispao najveći problem...a izgleda pišurija...al eto nije...joooj čim mi rođendan prođe odma mi muka...laganini se mora počet učit...grrrrr....ni sama neznam zašto sam tako lijena kad su u pitanju ta dva jebena ispita što su mi ostala...drugo mi i nije bilo problem učit al ovo nekako neide...al štaš...kažu da što se moa da nije teško...nisam ni prva ni zadnja koju jebe to sviranje...al ja to mogu ima da rasturim na sljedećem roku hehehheheewinksmijeh....joj odoh nešto jest pa vas pozdravljam do sljedećeg posta....wave

- 11:05 - Komentari (38) - Isprintaj - #


utorak, 07.08.2007.

imaš pištolj i faca si u brodu

živjeti u ovom nekada mirnom gradiću postalo je nemoguće, o korupciji i mitu uopće neću ni pričati jer sad se zbilo nešto puno čudesnije i nevjerovatnije...naime riječ je o našem zdravstvu...opće je poznato da nam je zdravstvo u kurcu...al eto ni to mi nije tema posta...naime....baka mi nemože hodat pa joj svaki mjesec idem po ljekove kod MARIJE ŠKARE takozvane doktorice....i tako sam i jučer išla naručena za 4 sata...došla u 4 čekala do pola 7 da bi izašla iskesila se na mene i odjebala me kad tako moram reći s napomenom ako baš trebam te ljekove dođem sutra kad hoću radi ujurto i da ću odam doći na red nemoram čekat...i tako ja došla jutros...u 9.15 s dečkom...puna čekaonica...izađe sestra ja joj kažem da sam bila jučer i da mi je rekla ta psihopatica da dođem danas i odma će mi dat recepte jebene...a sestra mi kaže da predam knjižicu i strpim se malo...strpljenja stvarno imam i na pretek jer s djecom radim i jednostavno moram imat strpljenja...al i moji čelični živci u pukli nakon 2 sata čekanja u 11.15 sam pokucala na vrata da pitam hoću li dobit recepte nitko nije otvarao...i tako još 15-tak minuta...kad je oko pola 12 izašla da pokupi knjižice(u međuvremenu nije prošo nijedan pacijent jer je pričala na mobitel dotična takozvana doktorica) moj dečko je uletio unutra kod doktorice i pitao ju bez povišavanja tona dobro kolko se mora čekat da se dobiju recepti i reko da čekamo i jučer i danas 2 sata da nemožemo više...a ona ludača izvukla iz ladice pištoljčinu i uperila u njega...MARIJA ŠKARE...kako tako bićem ože slovit za doktora...i sad tužit ju...ma kurac tužit...ko će mi svjedočit svi se usrali ko foke...ja uzela kartone i babin i djedov i neidem tamo...neću da poginem kod doktora...al da je luda i bolesna to stoji...ić na pacijente s pištoljem to joj nije prvi puta....pitam se zašto i kako takva osoba može radit na tako odgovornom mjestu...danas u brodu svi popizdili u pekaru idu nose pištoljčine....kod doktori mlate pištoljima pa ode nam država u kurac...

- 20:17 - Komentari (34) - Isprintaj - #


nedjelja, 05.08.2007.

stari se...

yesobično sve pubertetlije jedva čekaju da napune 18 godina....tako je bilo i samnom...za 18 rođendan je bila posebna žurka,baka pravila tortu auto, merđu cabria, položila sam i vozački pa je bilo odmah duplo slavlje a te sam godine išla i u grčku na maturalac...bilo je super..dali sam se drukčije osjećala jer sam napunila 18...ne..ni s 18 se nisam uozbiljila...došao je i 19 rođendan on je bio poseban jer sam maturirala i taman faks upisala,21 je naravno bila američka punoljetnost pa se i tad dernečilo,a evo stiže i 22...starci mi idu u njemačku na 10 dana...sama sam s burazom,pa ćemo pravit roštiljadu...danas mi dolazi rodbina,uglavnom jest će se i pit...malo ću se oparit i to je to...naughtysmijeh...uglavnom rođendan mi je za 4 dana,pa SRETAN MI JUBILARNI 22. ROĐENDAN...hehehehecerekyes
wave

- 11:54 - Komentari (30) - Isprintaj - #


srijeda, 01.08.2007.

ubi me faks!

ispravljam diplomski i ludimnut...napisala sam sve kako sam mislila da treba...uvod, teoretski, razrada problema, zaključak...ma sve dijelove koje jedan diplomski treba imati ja imam...ali mentorica mi je drugi dio vratila uz bilješku da ne valja... trebam uzeti jedno dijete u praksi i proučavati ga...inače tema mi je dijete s downovim sindromom u predškolskoj ustanovi...ja to tako uopće nisam zamislila i normalno sad da mi nije ni jasno šta da napišem nit znam kako bi i s čime počela...općenito mi je glupo proučavati nešto na jednoj osobi jer svi smo različiti i kod svakog se problem nečega drukčije manifestira...neznam zašto me tlači kad sam napravila kako mislim i kako mi se sviđa...ipak to je moj diplomski a ne njen...sad ja tu moram izdvajati neko dijete, posebno ga pratit, to je suludo...općenito ne volim dijelit i izdvajat djecu...svi su mi jednako dragi bili zločesti, dobri, živahni, zdravi, bolesni ili hendikepirani...tako da mi se ta ideja nikako ne sviđa....sad tu kontam šta da ja sad izmjenim, kad mi je moja diplomski savršen i bez tih detalja i proučavanja pojedinca...stvarno ne znam šta ću... uz sve to imam i nedostatak literature...naime u našoj gradskoj knjižnici sve što imaju od literature su enciklopedije medicinske i sve je gledano s područja genetike i medicine,a ja trebam obradit to u vrtiću...išla sam i po vrtićima i skupila podatke i neke informacije to si zapisala ali to nije dovoljno mentorici...e pa sad pojma nemam kako ću ja to zgotovit, a već me i panika hvata laganini...nonono

- 14:53 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.