< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


utorak, 26.06.2007.

bazeni...

izvidila i ja kako je u sibinju na bazenimayes...ma kakva selna sibinj je zakon....atmosfera ko da si domakod nekog...gazde fini normalni i razumni ljudi...u bazenu možeš plivat, što je na selnoj nemoguća misija, u sibinju možeš naći i mjesno u hladu dok na selnoj nemožeš prostrt ručnik ni na suncu...a uostalom sibinj je i bliži nego selna....eto sve pohvale...osim šta nemaju niš za jest a kako je jučer bio praznik nismo ništ mogli kupit tako da smo bili gladni ko vukovi...al zato nas je baka nahranila filovanom paprikom mmmmmljacc...sve u svemu bilo je super samo što sam izgorila i prehladila se al kog briga...idem u petak opet...na kupanac,,,mmm jedva čekam... ma đabe nam i sava i petnja i ljeskove i selna i sve nema do bazena u sibinju...e sad bi mi trebali omogućit besplatan upad na bazene i to doživotno kolko sam ih nahvalila tu...no dobro to bi bilo to a sad za promjenu idem učit:(nonojooooj al mi se nedanonoal tješim se još samo 17 dana...i sve će biti gotovo...mali predah mmmmm jedva čekam....njamismijehparty

- 13:53 - Komentari (31) - Isprintaj - #


nedjelja, 24.06.2007.

zašto sam ja toliko ljena ???

ah ta ljenost....ubi me...eto i sad umjesto da učim,ja radim sto drugih stvari,samo da nemoram gledat u one proklete note...više mi ih je stvarno preko glave...al ima još dosta do 15.7.kad je mali predah...čak ni diplomski koji me toliko zanima nisam ni pipnula...samo idem po kavama, gledam tv...mjuzu baš i ne slušam jer mi se zgadilo sve šta ima veze s notama...nevjeravatno al istinito...ubila je i zadnji atom snage u meni da ju slušam...one note,pauze,kadence,kvintni krug....pa čemu to...šta će mi to u životu...živim super i bez toga...joj sad samo čekam 15.7. da faks prestane radit...a onda uživancija...iako za mene vrlo kratka,al opet i sama pomisao da 15dana neću gledat u kajdanku me čini najsretnijim bićem na svijetu...pukla sam više od štrebanja...nije mi jasno zašto sam tako ljena kad je ovo u pitanju...nisu me ni druge stvari zanimale pa sam ih uspješno položila,a ovo što dalje to mi je gore...jel to za mene nemogućam misija il koji vrag ja neznam...teoriju sam naštrebala i molim profu da mi da 2...da mogu mozak pustit na pašu i mirne duše brčkat se u moru. uživat na zrću, sa sekom rene u lubljani,trstu i gardalandu....kad će taj dannnnnnn....njamismijeh

- 10:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #


srijeda, 20.06.2007.

bez mjere...

neki ljudi jednostavno nemaju mjerenono...kad nemaju nešto što žele trude se svim silama ostvariti to...kad to dugoočekivano i ostvare javlja se nova želja...u biti nije to želja to je neka vrsta pohlepe...treba biti zadovoljan sa onim što imaš...a ne gledati druge oko sebe...ne željeti ono što drugi imaju...nije mi jasno kako pojedinci nikada nisu sretni i uvijek žele nešto više i nešto bolje...stvarno ima nezahvalnih ljudi kojima ne treba ništa dat jer svejedno nikada nisu zadovoljni...takvi ljudi ne zaslužuju ništa...pitate se sigurno odakle me sad puklo ovo...pa upravo sam primila jedan telefonski poziv i ta dotična osoba me toliko iznenadila svojim postupcima i riječima da sam ostala paf...što da čovjeku kažem kad s ničim nije zadovoljan...to znači da nikad ni neće bit...taj netko teži nečem savršenom,a savršeno u ovom svijetu ne postoji... i uvijek će postojati nešto bolje,novije i vrijednije koje će opet željeti....zar će cjeli svoj život živjeti u nekoj želji i nadi...bezzzeee....zijevbang

- 16:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 18.06.2007.

roknula prvi put!!!!

madnojebiga...događa se i najboljima....iako sam znala svu teoriju...i dosta solidno odsvirala...yes...pogriješila sam 3 puta i rušila me...nono....malo sam bijesna na nju jer nije normalnamad. Curi koja je išla u glazbenu školu dala je 3 samo zato što je jednom pogriješila...
e pa predraga profačice LJUDSKI JE GRIJEŠITI...sudeći prema tome kriteriju ja to neću vjeovatno položit dok mi ne pokloni 2 jer uvijek se sjebem bar u jednom tonu...ma uvijek...
eto odsutra krećem s novom serijom prokletih instrukcija...o bože...jel samo ja na ovom svjetu imam fobiju i gađenje na sam pomisao instrukcije i sviranje???
e šta mi radi profa...tolko će me dotući da ću zamrzit sve što ima veze s mjuzom...jer i oni glazbeni primjeri mi na nos izlaze više...
imam još samo 2 ispita...ovako kad kažem samo 2 čini se...tolko jednostavno da jednostavnije nemože bit...al kad se sjetim koja su to 2 ostala smrači mi se pred očima...nono
blablablablablablajojjjjjjjjjjjjjjj poludit ću...stvarno mi je dosta i nota i sintića i glazbenih primjera...dajte mi 2 da diplomiram prije nego ispizdim....madheadbang

- 16:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #


petak, 15.06.2007.

post nakon instrukcija...

dobro ste pročitali...NAKON 2 SATA instrukcija evo mene na kompiću...koje olakšanje...oči me bole od nota i crtovljarolleyes a glava od zvuka sintićanutzijev...dobro ima li kraja tom sviranju...tim prokletim kadencama i akordima...ah čini se tako nesavladivo,al napamet ću nabubat, neće mi bit prvi put,ali definitivno hoće ZADNJIyes...dobro postoji ona stara NIKAD NE RECI NIKAD...al to u mom slučaju ne vrijedi...u ponedjeljak imam ispit na koji idem parzne glave:)...yesnisam naučila pa ni neočekujem da ću proći...najviše me smeta što sam taj isti ispit na malo drukčiju shemu prošla već prije godinu dana na prošlom faksu i priznali su mi ga u referadi a kvočka od profe ga ne priznaje...i šta sad reći kad se na faksu nemogu usuglasit...pa moram ponovo polagatpuknucu...a čujte KO JE JAČI TAJ KAČI...u tom slučaju to je profanamcor...jbg...ostavimo note i kadence po strani danas idem na kirvaj u rastušjenaughty malo zapitpartyparty...više mi dosta dubljenja na glavi da shvatim neke stvari koje mi u životu ne znače ni kolko je crno pod noktom...treba se opustit, živit sto na sat, jer nikad ne znaš šta te sutra čeka i hoćeš li sutra uopće doživit... HAJ LAJF!!!!!yeswinkcoolcerek

- 11:47 - Komentari (13) - Isprintaj - #


utorak, 12.06.2007.

nabacila novi dizajn na noktiće i baš me briga...

da, da...baš me briga za ostalo. iako nisam ljubiteljica umjetnih noktiju i pedikera, ipak sam odlučila izglelirat svoje noktiće...ipak ide se na kirvaj i sutra i u petak...tako sam jutros bila kod tete pedikerke...i izabrala kombinaciju zlatno bijelu...super...nabacila sam gel a za ostalo me baš boli ona stvar...
jurtos sam djecu upisivala u školu,pa popodne moram opet ići...ajme baš su simpa djeca...al ima brate mili i onih koji lupetaju gluposti...yesnut
iako u ponedjeljak imam ispit...iako me strah...dosta mi je sekiranja i nespavanja radi faksa...nije vrijedno...dosad sam sve skoro iz prve položila i stvarno krajnje je vrijeme da roknem nešto...a to će eto bit u ponedjeljak...cerek
dosta mi više štrebanja...zadnjih 5 mjeseci nisam glavu digla od knjige...eto nekima su samo rokovi gusti...a meni je eto prisjelo to štrebanje samo da stignem i imam manje za preko ljeta...
aj boli me briga što ću morat preko ljeta štrebat...ionak kad se sjetim na more idem na 8dana, u sloveniju na 8 dana...cjelo ljeto je predamnomthumbupima da štrebam sve u šesnaest...a na jesen kad diplomiram bit će
A MOJ BOŽE ŠTO SAM PROKLET PIJAN JUČER, DANAS OPET....!
To će svakako cjeli grad znat da je OVO STVORENJE DIPLOMIRALO!
yesyesyesyesyes
wave

- 13:40 - Komentari (19) - Isprintaj - #


subota, 09.06.2007.

a ja opet kunem sudbinu...

taman kad se malo odlučim iživit...maknit od knjige...pljusne kiša...ma šta kiša led je padao sinoć komaaa..i tako danas odgodismo bazene... bili smo malo na poloju al niš naročito...neka dječurlija se kupaju...uglavnom prljavo je do bola...nepada mi na pamet da se tu kupam..tak da ću vjerovatno čekat suho vrijeme i malo topliju vodu...ak ništa bit će red u bizovac na zatvorene...
dečko danas zvao bossa na moru...posao mu izgleda propadaaaaa...pa mislim šta se to događa sve nam nešt krenulo naopako....a već vidim i epilog svog slijedećeg ispita...
svu u svemu ja se nadam da će sezona ipak malo živnit....ajte ljudi na jadran!!!!.... samo čekam da ovo prođe....do 15.7 nadam se položit bar ovaj jedan ispit tak da mi samo jedan ostane za jesen...
eh još mi je i diplomski vratila sa toliko ispravaka da ću cjelo ljeto to ispravljat...i još hoće da ubacim neki intervju u diplomski što nema veze s temom...to mi ide na živce...šta mi ona ima određivat šta ću ja ubacit...rekla sam joj da mislim da je to bezzze stavit al neda se babac...moram ić u vrtić skupit te neke podatke....jooooooj poludit ću.....
još sljedeći tjedan idem na upis u 1.razred....mislim djecu upisivat...da nebi došlo do zabune
aaaaa šta sve napisa u ovom postu...nema ni reda ni logike
al nema veze bitno je da je nešt napisano hahaha.....
eto uživajte vi koji možete
ja još ne mogu
al kad budem mogla
to će biti
uživancija za pamćenje!!!
IDEMO U ZABRANJENU ZONU
MI SMO U ISTOM FAZONU
BIT ĆE NAM LUDO I NEZABORAVNO
LJUBLJANA I MI TO JE PRAVA KOMBINACIJA!!!!
partypartypartythumbupnutcool
njamiwavecerek

- 15:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #


četvrtak, 07.06.2007.

ne bih se vraćala u prošlost...

nonononikada, nikako, ni pod koju cijenu...ne bih se vraćala u prošlost... pa krenimo od početka....
DJETINJSTVO: bio je prokleti rat, umjesto vrtića i igre na igralištu čamila sam po skloništima..grrrr....rođendane slavila u skloništu..moš si mislit slavlja pod zračnom opasnosti...ono preeejakooo slavlje....
OSNOVNA ŠKOLA: aj kad i pogledam i nije tako loše al ne bih nazad u nju...nekak nemam baš lijepe uspomene na školu općenito...žalosno al istinito
SREDNJA ŠKOLA: drugo ime ludara...oš razred katastrofa, oš profači blago rečeno kriminal....čast izuzecima...tolić i sivra svaka čast...jedini normalni profači... sva sreća da je samo 4 godine trajala... i to je bilo predugo
FAKS: dobro još nisam završila, al valjd budem kad sam do ovdje došla....ostalam i dva ispita...al nebi više se vraćala u prošlost jer bi izludila...
PRIJATELJSTVA: gotovo da i ne postoje....svatko, ali baš SVATKO će ti kad tad zabit ne než nego SJEKIRU u leđa a to boli, prema tome...ne bih se više vraćala u prošlost i slijepo vjerovala takozvanim best frendovima jer takvi ne postoje kolko god mi šutjeli o tome i ne htjeli si to priznati...činjenica je da danas ljudi iskorištvaju, gladaju samo svoju korist a to nije baš prijateljski nastrojen đir...nono

- 17:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #


petak, 01.06.2007.

NIJE LAKO BUBAMARCU...

zum, zum, zum, zum...jooooj za popizdit, taman kad si olakšaš nešto malo i pomisliš aj malo mogu odahnut, uvjeriš se da to nije tako...da to jednostavno nemože tako bit...kako nešto naštrebat ako te to ne zanima, ako jednostavno nemogu jebeni prsti sjest na prokletu tastaturu...mislim nije da nisam vježbala, išla na jebene instrukcije,žali bože para tolkih mogla sam pošteno zapit hahahah....al ne ide... nemogu! teoriju sam naštrebala to se može napamet...al sviranje grrrrr,za popizdit...a jbg uvijek te ma koji faks bio jedan kolegij ili više, iznenade svojim sadržajem...a štaš nije lako bubamarcu...idem na instrukcije a laganini mi se bljuje od sintića i pri samoij pomisli na note...jebem im mater ko ih izmisli treba ga streljat!!!!!!!!!!!!!!!!!!ludblablaheadbangmadpuknucu

- 16:45 - Komentari (25) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.