< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o meni


ako netko nešto treba:

moj mail je: studentica_21@net.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


četvrtak, 24.05.2007.

da mi je na jedan dan ući u glavu prometnog murjaka

bilo je to jučer. sve je krenulo tako savršeno, gotovo i nemoguće da je istinito, i naravno kao što se već može predpostaviti moralo se sjebat nekako...mislim dan bio dan kad se nakraju nebi zajebo. i kao što rekoh već prije imala sam jučer ispit pred predzadnji ako bog da tj ako profesor da jer tu ni bog više nemože pomoć. dečko me vozio u zagreb da se nemoram u neko doba noći kotrljat vlakom doma...naravno nismo išli autocestom jer nam se nije davalo 68 kunića za cestarinu i to je bila greška broj 1. no dobro osim što smo krepavali od vrućine u autu kroz cjelu našu županiju ništa se značajno nije dogodilo...kod kutine je toliko smrdilo od one industrije da smo se mogli podavit ko mali pilići od smrada..grrr,majko mila pa kako ljudi tamo žive...tamo se nemože disat normalno...sve u svemu brzo smo i došli do zgb i nismo ni goriva pretjerano potrošili...da se nevozikamo uokolo po zg jer gužva je išli smo tramvajem tamo gdje smo trebali...kupili smo karte i CVIKALI IH...dosta mi je kazni radi 6.50kn...došlo je i vrijeme za ispit...sad misliš era je ispitnih rokova još malo bit će pun kurac ljudi bar malo olakšavajuća okolnost da barem riječ uspiješ prepisat kad ono nas 11na ispitu...u ogromnoj auli gdje stane 200ljudi...koma...nije to normalno...profač osim što je kasnio 20 minuta to je još i dobro zna on i po sat il dva kasnit došao je tako nadrkan pa je trakeljao tolike gluposti da mi je u jednom trenutku došlo da se ustanem i odustanem, no nije vrijedno toga a osim toga i skoro sve sam naučila pa nebi bila normalna da sam odustala...tako nam je podijelio testove...kad se nisam izbljuvala kad sam vidjela pitanja...pitanja tipa šta bi napravio kad bi ti netko silovao unakazio ili ubio dijete u obliku eseja...pa jebote koji kurac da tu pišem...kao prvo nemam dijete da mogu znat šta bi napravila..kao drugo vjerovatno bi ga mučila i to nenormalno...da umire od boli...al nije to na meni šta bi ja napravila..tak da dragi profač s dužnim poštovanjem KAKVO TI JE TO USRANO PITANJE????? no dobro, ajmo dalje: što su božje zapovijedi i što je isus njima htio reći??? HALO OVO JE učiteljski fakultet a ne bogoslovni...šta ja znam šta je on s njima htio reći valjd da ih se poštuje nema tu toliko mudrosti da možeš pisat stranicu il dvije o tom...no dobro na 4 pitanja sam odgovorila od ta 4 jedno mi nevaljda..tak da ak bude dobre volje budem dobila 2...e pa nadam se da će bit dobre volje...no dobro dosta o tom prokletom školovanju...
krenuli smo kući...kiša je počela padati...negdje u zagrebačkoj županiji neko selo sa c neam pojma koje...svi piče kao nenormalni otvorena cesta nema kuća ma ništa...ograničenje je DRAGI MURJACI 70 u tom slučaju...ajme ko njih obrazuje da mi je znat!!! lik ispred nas vozi jedno 110-120 ono baš ga je razvuko...mi smo negdje išli oko 90...ovog ne uslika nego nas..u pm!!!! koja sreća ha??? ko da nas je neko ureko jebote...dobar dan! dobar dan! znate zašto smo vas zaustavili! ne znamo!!!!!!!! PREBRZO STE VOZILI! who the fuck!!! seronja!onog prije nije vidio...jer je domači ofkors nisu to dobre ribe al nas je zato dobro vidio..i ajmo...brzina 86...ograničenje je 50 to je 36 više nego dopušteno i ajmo 700kn i 110 za mjerenje pa šta si mjerio ko te tero u pm...i nemoš protiv njig i tako još je kido živce oluja se sprema nebo crno ko ugljen on piše kao usran tu jebenu kaznu...daj napiši i zdravo da možemo ić...skoro je sat vremena prošlo dok je on svojim krasopisom napisao kaznu...pao je mrkli mrak...kiša je počela pljuštat...iz ceste je isparavalo dizala se tolika magla da nisi mogo prst pred nosom vidit...i tako s kaznom odlučili smo izači na autocestu i ipak doći do ponoći kući platili smo cestarinu i oko 11 došli...onesvjestila sam se u krevet i zaspala ko zaklana...da mi je jedan dan ući u glavu murjaka prometnika da vidim o čem to biće misli uopće i ima li čim misliti!!!!

- 09:31 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.