utorak, 15.10.2013.

Anthony Hopkins pohvalio glumu Igora Štimca


Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije na svojoj je facebook stranici objavio pismo koje mu je, oduševljen njegovom trenerskom glumom, poslao velikan svjetskog glumišta Sir Anthony Hopkins. Pismo prenosim u cijelosti :

"Dragi gospodine Štimac.

Htio sam Vam napisati ovaj email, pa sam odlučio kontaktirati Vas preko sunarodnjaka Gareth Balea koji je sa kolegom iz kluba Lukom Modrićem (Vašim pulenom) kao prst i nokat, jel.

Upravo sam završio maratonsko gledanje kvalifikacijskih utakmica, od prve do posljednje, koje je trajalo dva tjedna.

Nikada nisam pogledao ništa slično. Briljantno!

Vaša trenerska izvedba je najbolja gluma koju sam vidio - ikad. Znam da u ovom poslu postoji puno uvlačenja i gadljivog sranja pa sam vremenom izgubio vjeru u mnogo toga.

Ali Vaš je posao spektakularan, apsolutno zapanjujuć. Koliko je trajao proces uigravanja momčadi pod Vašim genijalnim zamislima? Dvije ili tri godine? Disciplina koju ste Vi i cijela ekipa uspjeli zadržati je nevjerojatna.

Ako Vam se ikada pruži prilika, prenesite moje pohvale svim igračima, posebno Sammiru i Radoševiću. Hvala vam. Ovo možda zvuči neiskreno, ali nije. Skoro je ponoć u Malibuu, ali morao sam vam napisati ovaj mail.

Čestitke i moje duboko poštovanje. Uistinu ste odličan trener-glumac", stoji u pismu Anthonyja Hopkinsa koje se ubrzo nakon objave na Facebooku proširilo svjetskim medijima.

- 20:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>