srijeda, 03.06.2009.

Naši dani u veceju

Draga moja stalno mota se po veceju
na red mogu doći samo krišom noću
u pomoć možda zovnem Sjevernu Koreju
majkemi i hoću!

Ko Baltazar šetuckam, tražim ideju
stvarno želim vratiti gdje treba čvrstoću
u krevetu digla zid ko da imam gonoreju
o, jebem ti samoću!

A vjerujte mi nekad nije bilo tako
ispod tuša namjerno gladila bi sise
uvijek kad na školjci ja sam nježno kako
rekla bi : dragi, jebe mi se.

To su bili dani ponosa i slave
živjeli smo strasno ko rokeri na bini
na centrifugu slali misli bi iz glave
a onda bi se prašili na našoj veš mašini.

Neki dan je rekla da želi nove pločice
što ih je vidjela u reklami na teveju
popio sam tucet tableta iz bočice
i nastavio maštati o našim danima u veceju.


- 17:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>