utorak, 09.12.2008.

Masažer za stopala

Znam, neki od mnogih su povjerovali kako neću tako skoro opet pisati o stopalima, dok su mnogi od nekih boga molili da više nikada ništa uopće ne napišem.
Ali eto, da nije potrebe vlastite moje, vraga bi ja išta ovdje ikada opet uveo kao zabilješku...o stopalima.
Kako da vam ispričam, a da opet na neki način ne povrijedim vaše vjerske osjećaje vezane za stopala u ovo blagdansko vrijeme darivanja? Ne znam. Kupit ću vam svima po par udobnih zimskih čarapa u svim mogućim bojama šargastopirgaste i svi sretni i zadovoljeni.

Evo vako : počelo je to sve otprilike prije dva mjeseca. Ljudi su skužili kako nemaju para, pa su mene, računalno čeprkalo, počeli tetošiti poput kakvog liječnika opće prakse. Dakle, za uslugu bi plaćali općim naturalnim dobrima; LCD ekranima sa mrtvim pikselima, zagorenim tavama, polovnim mikserima, ludim kravama. No, ja se nisam bunio, već bih se u posao još više unio.

Ali danas, danas sam na poklon za svoj mukotrpni rad od jedne osobe suprotnog spola dobio pravi pravcati masažer za stopala. Domaći je, iz Indonezije. Ima i upute : na ruskom, poljskom, slovačkom i makedonskom. Dobro sam ga promućkao prije upotrebe. Nije bilo viška dijelova.

Kako ne poznajem niti jedan od navedenih jezika iz uputa, odlučio sam odabrati onaj koji mi se učinio najprikladnijim, te potražiti na internetu nekakav program prevoditelj koji će mi biti od pomoći.

Makedonski ne dolazi u obzir jer nam njihovi navijači, kada gostujemo u Skoplju, uvijek viču "USTAŠI, USTAŠI!!!".
Ruski izbjegavam jer nam je Putin htio podvaliti njihove zastarjele zrakoplove, a poljski jer me jedan njihov državljanin na dočeku nove 1997. godine u Stuttgartu u stolnom tenisu tukao 11:0.
Dakle, neka bude slovački.

Da vidimooo...

Prije upotrebe masažera ugasite klimu i prigušite svjetlo kako bi uvjeti masaže bili idealni. U masažer nikada ne ulazite obuveni, jer će efekti učinkovitosti biti zanemarivi.
Izbjegavati sušiti kosu u isto vrijeme dok koristite masažer pun vode, jer ako vam fen upadne u vodu, može doći do crkavanja istog, kao i vašeg života.
Isto upozorenje vrijedi i za pušače koji umjesto vode ulijevaju ljekovitu naftu...itd, itd.


Uglavnom, od danas sam drugi čovjek. Priznala mi je da je prije mene imala još jednog.
Ali ništa zato. Ostavljam poso, ostavljam curu, zbog masažera ću odjebat i fiskulturu.



- 01:30 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>