petak, 28.11.2008.

Dan kada sam je upoznao kišilo je

"Dan kada sam je upoznao kišilo je, baš kao i danas. Bila je plava kao žuti mjesec pod onim šarenim kišobranom okusa kamilice. Moje ruke su se u očaju godinama oblikovale proporcionalno rastu njenih guzova i ne znajući da će ih jednog dana stisnuti nasred šetnice parka skrivenog grada. Uvaljivao sam joj jezik, a ona bi sa njim usisavala dušu moju krhku. Tada smo odlučili da ćemo životinjski voditi ljubav, kako bi tu ljubav što bolje razumjeli. I vodili smo ljubav na sva moguća mjesta : u kino, šoping centre, ispijali sa njom vino…uništavali si jetre."


POČETAK ČINA

Telefon zvoni. Just another New York telephone conversation…

- Hani, šta radiš?
- A evo, piskaram nešto za blog.
- O čemu?
- O tebi.
- Lažeš! Bit će da opet seruckaš kako si otkrio neki novi bend iz Škotske koji je fakat ultrašmensikul. Ili to, ili nešto o sexu. Mogao si im napisati koliki ti je, a? Hajde, budi faca, pa im to napiši.
- Neću. Sumnjam da to ikoga interesira. Ionako si mi sada poremetila tijek misli.
- Ma nemoj! Zar si ti ikada imao tijek misli?
- Jesam! Imam dokaz iz osnovne škole kada sam dobio pet iz zadaćnice, a pisao sam o djedu i staroj lipi pred njegovom kućom.
- Da, pričao si mi. Stvarno si lijepo opisao trenutke seoske idile; kako prazniš djedovu vinsku bačvu dok ga crvenkasti mlaz obara sa stolice. Ili je možda bolji onaj dio kada si bakine piliće učio roniti. Ne, definitivno je najbolji dio kada te pokupio Volvo dok si pretrčavao cestu.
- To nije iz te priče. Samo se ti sprdaj sa mnom. Sada ti namjerno neću reći o čemu pišem, eto!
- Bolje ti je da mi odmah kažeš ili ćeš prije doživjeti ulazak Hrvatske u EU nego idući svoj u mene!
- Dobro, dobro. Šta odmah pizdiš! O tvojoj guzi pišem. Hvalospjeve samo takve, vjeruj mi.
- I bolje ti je da pišeš o mojoj guzi. Neka znaju sve ove tvoje tetkice sa bloga čije je dupe najbolje na svijetu.
- Tako je ljubavi! Da je spojiti guze od J.Lo i Beyonce, ne bi ti ni tada bile ravne.
- Neš ti komplimenta! Ionako pretjerano ne podnosim te dvije pozerice, ali sviđa mi se ova nova stvar od Beyonce.
- Koja?
- If I were a boy.
- Što bi ti, ljubavi, prvo napravila da u ovom trenutku možeš biti muško?
- Razbila bi ti pičku, definitivno!
- Pretukla bi samu sebe? Zanimljiva opcija.
- Ne izvrći mi riječi, budalo! A što bi ti uradio, da se ja pretvorim u muškarca? Bi li plakao?
- Ne znam. Vjerojatno bi postao gay. Vjenčao bi nas Boy George.
- Mmmmmmmmmm. Znala sam da ću iz tebe izvući onu pravu romantiku. Hajde dođi. Dat ću ti da se igraš.
- Jupiiiiii!!! Ček da počešljam obrve, a onda stižem teleportiran brzinom svjetlosti.

KRAJ ČINA



- 22:40 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>