subota, 24.02.2007.

Johnny

Johnny je moj idol. On je dvoglavo ljudsko biće. Ta druga glava zapravo je njegov brat koji još nema ime jer je u komi od samog rođenja, pa se nitko i nije potrudio imenovati ga. Johnnyja su često nazivali čudovištem ili četverookim, a ni sa curama nije imao sreće. Uvijek sa smješkom ispriča anegdotu kada se kao dječak bojao čudovišta ispod kreveta, a mama bi mu rekla da se ne boji jer je veća vjerojatnost da će se čudovišta bojati njega.

Ovaj video nije samo ekspresija suosjećajnosti prema Johnnyju, već poruka onima koji uvijek upiru prstom da se zapitaju tko je tu zapravo čudovište : Johnny ili oni.



Johnny, ne kloni duhom nikada jer mi smo svi jeans generacija...



UPDATE : Jutros sam na mobitel zaprimio poziv sa sumnjivog broja koji nigdje ne postoji. Čulo se samo teško disanje, hroptanje rekao bih, a onda prekid veze. Provjerio sam u svim mogućim imenicima...povukao veze, ali ništa. Par minuta nakon toga došao mi je mail sa neke žnj domene u kojem mi se osoba na engleskom obraća kao agent FBI-a i tvrdi kako sam im zasrao cijelu operaciju oko hvaćanja odbjeglog dvoglavog čudovišta koje, navodno, harači po cijeloj europi kao serijski ubojica. Kažu da se namjeravao predati ali je odustao vidjevši flmić koji sam stavio na blog, i kako od sada moram surađivati sa njima jer im je čudovište javilo da od sada vjeruje samo meni. Ako ne budem surađivao kažu da će mi blog letjeti u zrak, te da neće stati samo na tome. Bože, u što sam se to upetljao?

- 17:50 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>