KRVAV JE POS 'O STRIKANOVIH KURVICA

četvrtak, 11.10.2007.

EKSKLUZIVNO: VLATKA GOVORI ISTINU U TV BRUTALI



Evo lolla, točno ovako pejstaj na moj blog. Probaj ne zajebat stvar. Hvala.





lolla says:
oćemo se igrat novinara i vlatke?

Čonda says:
ajde mogle bi


lolla says:
oke

Čonda says:
ja cu bit novinar
Čonda says:
moze?


lolla says:
oke
lolla says:
ja vlatka
lolla says:
počnimo


Čonda says:
evo
Čonda says:
samo sam vaša gospođo
Čonda says:
jesma ja musko ili zensko?


lolla says:
kak oćeš


Čonda says:
zensko sam
Čonda says:
hrga


lolla says:
može
lolla says:
oke
lolla says:
iako više ličiš na hlo


Čonda says:
zenski razgovori, neka saša kopljar oprosti na tome


lolla says:
HAHAHHAHAHHAHA
lolla says:
oke
lolla says:
počnimo

Čonda says:
dakle vlatka
Čonda says:
mnogo toga se izbivalo u zadnje vrijeme
Čonda says:
pa da pojednostavimo
Čonda says:
jeste li voljeli i kada dikana radeljaka?

lolla says:
ja moram reći da je odgovor na to pitanje doista vrlo složen i kompleksan

Čonda says:
dragi gledatelji gledate emisiju TV Brutala


lolla says:
hahahahahahh



lolla says:
također moram reći da očekujem neke od udruga da se jave


Čonda says:
nemamo vremena, mozemo li preskocit floskule?

lolla says:
naravno, ja sam ljubiteljica istine i mrziteljica floskula


Čonda says:
jer ako imate amneziju, posjetit cu vas, jos nedavno ste se kleli u dikanovu ljubav

Čonda says:
zbog čega tocno trebate pomoć od Babe-a


lolla says:
oprostite mirjana ali ja moram reći da doista ne znam o čemu pričate. ja nisam bila u ulozi konzumenta svo vrijeme braka. volim istinu, doista

Čonda says:
dobro onda, sta je istina?
Čonda says:
jeli to bio brak iz interesa?


lolla says:
ja moram reći da ne očekujem pomoć od baba no doista bi bilo lijepo da se jave kad već znaju da ljubim istinu a takvih je malo


Čonda says:
HAHAHAHAHHAHAAHHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Čonda says:
ljubite li istinu jednakim žarom kako ste ljubili misterioznig F.?


lolla says:
oprostite mirjana ja moram reći da sam ljubila tlo pod dikanovim nogama i doista se nisam udala iz računa
lolla says:
ja mirjana prije svega volim istinu


Čonda says:
zašto onda ljubavnik?
Čonda says:
nisam sigurna jesam li vas shvatila vlatka, zelite li mi reć da vi volite - ISTINU?


lolla says:
ja moram reći da su to sve laži a ja volim istinu
lolla says:
tako je mirjana


Čonda says:
vlatka, opisite vasu ljubav prema istini?


lolla says:
ispričajte me sekund . idem napudrat nos i promiješat ručak jer otkad sam kupila stan i kuhat sam počela


Čonda says:
HAAHHAAHHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHA
Čonda says:
dragi gledatelji sljedi predah, a kad se vratimo zaviricemo u lonac Vlatke Pokos
Čonda says:
snama je danas naime i Rene Bakalović


lolla says:
evo me mirajna
lolla says:
zapravo


Čonda says:
evo snama je vlatka ponovo uzivo u TEVE BRUTALIIIIIIIII


lolla says:
kako ja volim istinu reći ću vam gdje sam otišla


Čonda says:
pa recite nam


lolla says:
naime, sjetila sam se malenih lanininh ručica oko moga vrata i toliko me to doista, ja moram reći, pogodilo da sam doista plakala


Čonda says:
PEPE
Čonda says:
evo nas nakon reklama
Čonda says:
dakle vlatka
Čonda says:
sjetili ste se lane, pricajte nam malo o tome


lolla says:
aha..da...to sam ja vlatka- ljubiteljica istine

Čonda says:
koja je lanina najomiljenija igra
Čonda says:
HHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Čonda says:
DRAGI GLEDATELJI POZDRAVITE VLATKU KKAVU JOS NISTE IMALI PRILIKE VIDJETI
Čonda says:
spontani aplauz
Čonda says:
molim režiju da donese rupčić
Čonda says:
vlatka nam se uzrujala malo, al smirice se pa nastavljamo u istom tonu
Čonda says:
mozemo dalje gospođo?


lolla says:
ja moram reći da se lana najviše voli igrati igre nogom u trbuh a tim da je ona ta koja dobije udarac i nmožda će se nekim dušebrižnicima učinit ta igra čudnom no svi mi znamo da su u djetinstvu neke igre izvađene iz konteksta, opasae


Čonda says:
aha aha

lolla says:
ja moram reći da sam se sa lanom samo ja igrala jer doista nitko nije provodio toliko vremena sa njom.


Čonda says:
bože vlatka nekad ste bili mnogo elokventniji


lolla says:
oprostite?
lolla says:
citirate me? jeste li sad spomenuli riječ ELOKVENTAN? jesam li to dobro čula?
lolla says:
ja sam nedugo upotrijebila izraz ELOKVENTAN u intervjuju sa gospodinom mamićem! zamislite kakva slučajnost!!!!!!!!!!!!!

Čonda says:
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAH


lolla says:
i moram reći da mi se ta riječ neobično sviđa.
lolla says:
doista


Čonda says:
dobro onda molim budite to sta i jeste: pametni , mladi , elokventni, mozda ljepi
Čonda says:
dakle...


lolla says: evo dokaza:

"Nakon druge emisije, usudit ću se reći, uspješno odrađene emisije, vratila sam se u Dalmaciju.Ugostila sam Zdravka Mamića, izuzetno zanimljivu osobu i idealnog gosta. Iskren, elokventan, simpatičan;vrijeme je proletjelo. Nadam se da su i slušatelji uživali u našem razgovoru ,opisima prvih ljubavnih iskustava, a Zdravko je čak odrecitirao ljubavnu pjesmu, koju je napisao još kao dijete u osnovnoj školi"

lolla says:
oprostite mirjana ali ja volim istinu pa imam i dokaz da je sve što sam rekla istina. evo, upotrijebila sam kao što rekoh izraz ELOKVENTAN

Čonda says:
možemo li vidjet sta danas kuhate vlatka?


lolla says:
možete


Čonda says:
recite nam sta je to?


lolla says:
ja moram reći da neobično cijenim čušpajze gospdona bakalovića i doista odlično kuha


Čonda says:
neznam mogu li gledatelji skuzit sto je to...
Čonda says:
šta je to sta ste skuhali?


lolla says:
svinjska kopita u umaku " dikan i lana"


Čonda says:
HAHAHAHAH
Čonda says:
o gospode bože


lolla says:
istinu volim


Čonda says:
PEPE


lolla says:
i istina je jedina bitna
lolla says:
A


Čonda says:
dajte vlatka saberite se


lolla says:
HAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHHA


Čonda says:
sad kad se vratimo molim vas da ne spominjete malu lanu više


lolla says:
OPROSTITE MIRJANA ALI NEKAKO SAM NERVOZNA. NAJRADIJE BI SE ZAVUKLA POD DEKICU
lolla says:
AHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHA

Čonda says:
HJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH
Čonda says:
ali dikan je proveo strasnu noc, mislim da zasluzuje vise od ovoga
Čonda says:
sta cete porucit svom suprugu?


lolla says:
MOLIM VAS TREBA MI EPEPE DA OBRIšEM SUZE

Čonda says:
HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Čonda says:
PEPE
Čonda says:
stanka
Čonda says:
moram doc sebi, i stavit umjetne suze
Čonda says:
sad cemo napravit malu melodramu okej?
Čonda says:
pričaćete o pocetku poznanstva sa dikanom a kasnije i lanom
Čonda says:
i starom majkom


lolla says:
OH
lolla says:
evo me


Čonda says:
mozemo u eter?
Čonda says:
jeste li dobro?


lolla says:
možemo
lolla says:
jesam
lolla says:
doista


Čonda says:
dragi gledatelji snama je jos uvijek Vlatka pokos
Čonda says:
vlatka?


lolla says:
molim mirjana


Čonda says:
kako komentirate izjavu stare majke enine
Čonda says:
i šta dosita mislite o eni


lolla says:
pa ja moram reći da je stara majka ili canca begović doista bila gruba prema meni. katkada bi me tukla i uskratila mi obrok. morala sam krasti potajno kobase s tavana kad bi svi pozaspali


Čonda says:
MOLIMM??????? JEL TO MOJE UŠI DOBRO CUJU?
Čonda says:
VLATKA POKOS JEDE KOBASE??????


lolla says:
ja moram reći da mi nije jasno zašto je ona svima lijepa i da joj najbolje stoje kurvinske uloge


Čonda says:
cijeli studiio AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

lolla says:
kao što sam rekla : JA DOISTA VOLIM ISTINU


Čonda says:
a rekli ste također da vam je ENA ODVRATNA
Čonda says:
jeli to progovara zenska ljubomora?


lolla says:
moram reći da sam jednom ukrala malo i za F:
lolla says:
želio je probati

Čonda says:
probati sta?


lolla says:
KOBASE, mirjana

Čonda says:
HAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHAH
Čonda says:
kolko ste morali đogirati da isperete grijehe vlatka?
Čonda says:
tj. Kalorije


lolla says:
ja doista moram reći da nije lijepo da se smijete meni u lice jer sam došla u vašu emisiju kako bih rekla istinu


Čonda says:
to se smije studio, publika


lolla says:
to su dušmani!!!!!!!!!!!!

Čonda says:
smije vam se cijela hrvacka vlatka


Čonda says:
HAHHAHHAHHAAHA

uftirajka says:
citiram elokventnog prijatelja mamića


Čonda says:
VLATKA CIGANKO!
Čonda says:
VLATKA CIGANKO!
Čonda says:
VLATKA CIGANKO!

lolla says:
ja doista nemam romski DNK


Čonda says:
pepe
Čonda says:
sad kad se vratimo razderite majcu
Čonda says:
pozvacemo ciganski orkestar i ljepicete po njima dikanove ojre


lolla says:
HAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA
lolla says:
JA MORAM REĆI DA NEMAM TRENUTNO GOTOVINE KOD SEBE
lolla says:
ali ELOKVENTNA JESAM!

lolla says:
MIRJANA MOLIM VAS DA SAD KAD SE VRATIMO U STUDIO SPOMENETE DA SAM ELKOVENTNA


Čonda says:
dragi gledatelji tolko za danas, nastavljamo sutra

lolla says:
mogu poručiti nešto svom bivšem mužu?


Čonda says:
mozete
Čonda says:
poruka dikanu sljedi

lolla says:
poručila bih dikanu da volim istinu i da sam elokventna a on da nađe mir


Čonda says:
i jos samo za kraj? mislite li da ce vam nacija vjerovat?


lolla says:
otkrijte sami u idućoj emisiji "provjereno"


Čonda says:
hAHHHAHHAAHHAHAHA
Čonda says:
i Ostati živ


lolla says:
mislim da su hrvati elokventni i da vole istinu


Čonda says:
doviđenja gospođo


lolla says:
doviđenja


- 15:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>