KRVAV JE POS 'O STRIKANOVIH KURVICA

utorak, 24.07.2007.

velik si čovjek lolla

Čonda: dobro koji si kurac tratila vrijeme sa onim jelenom od đeda?

lolla: neznam, volim brinuti o ugroženim životinjama. posvojila sam i dupina

Čonda: da krasno, a vidi kako ti vraća stari gad
Čonda: to ti je hvala sta si izlizala svoje njegovanje prstiće na tipkanje
Čonda: zali boze manikiranja

lolla: na kaj toćno misliš?

Čonda: na tvoje ocjene lolla
Čonda: đed ti je podjelio ocjeni jesi vidla?

Lolla: jesam mila

Čonda: e pa jesam i ja i ne sviđa mi se
Čonda: jer
Čonda: DOBILA SI DUJU BABO! DUJU ZA FIZICKI IZGLED
Čonda: JEDVA SI ZADOVOLJILA FIZICKI. OSTALO NEĆU NI SPOMINJAT

lolla: hahahhhaa..šta mogu kad je taj starac tako zahtjevan
lolla: on ima sva prava ovoga svijeta da me ocijeni

Čonda: bogati, taj mora da je pravi lepotan kad se usudi tebe tako ocjenjivat

lolla: pljunuti ričard gir u ulozi "miki maus spašava svijet"

Čonda: HAHAHAHAHAHHAHHA
Čonda: e a dobra mi je fora kako u postu uvijek tvrdi da ga je neka barila. to me nasmeje bas onako pravo.

lolla: ja kad sam u kurcu samo to konzumiram.
lolla: daćemo malo i mrmi da prije prizdravi

Čonda: mogli bi lječit gubave, šepave i čorave s njegovim postovima.
Čonda: iscjeliteljice bi mogle bit. nema tog koji ne bi progledao nakon njegovog posta.
Čonda: NEEEE-MAAAAA
Čonda: prokleti starac, jel ti bar rekao hvala nakon druzenja?
Čonda: jel shvatio tvoju milostinju kao nesto veliko i plemenito
Čonda: tipkaj babo kruvtejebo

lolla:hvala mi je što sere po meni

Čonda: da
Čonda: hvala ti je đačka knjizica puna dvojki
Čonda: a kakve su ono pizdarije sa sizofrenijom i nekim muzem, kad si se udala boktemazo?
Čonda: svaku subotu si na netu , di se ti stignes udavat
Čonda: da si sta valjala ne bi te onaj ostavio

lolla: volim glumiti u tragedijama
lolla: nemrem si pomoc, potpuno me uloga preuzme i van kontrole sam

Čonda: tebi triba muskarcina koji ce ti dat vrt s pomidorama i motiku u ruku
Čonda: i da mirišeš na zaprsku i spek fileki ko svaka prava žena
Čonda: nacemo ti ja i stara mrma muza
Čonda: od sad ti mi trazimo decke oke?
Čonda: kad smo kod novog dečka, đetije stari grof?

lolla: smaće kratke nožice u plićaku
lolla: iđem k njemu u petak

Čonda: jesi ponila pak kurtona?

lolla: ma jok, to ti je platonska ljubav

Čonda: nebi takav jebac pristao na ljubav po platonu
Čonda: taj ne jebe platona pet posto
Čonda: nemoj slučajno da ti grof vidi knjizicu sa ocjenama
Čonda: sreća da ga nema u gradu pa mozda ni ne vidi

lolla says: hahahahaha…pala sam jebote, kak ću mu pred oči doć?

Čonda: iđem ja pitat pristalog srednjovječnog dobrostoječeg izuzetno intelegentnog i nadasve duhovitog ričarda gira kad imnas popravni

lolla: ajde žicaj ga da mi da popravni

Čonda: oću draga
Čonda: velik si čovjek lolla

lolla: jašta negošta
- 15:11 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>