KRVAV JE POS 'O STRIKANOVIH KURVICA

ponedjeljak, 23.07.2007.

naš frend peder

Pim Pek: jel te zanima kak je bilo za vikend u zrču?

lolla: je
lolla: reci
lolla: jel onako kak se priča?

Pim Pek: je
Pim Pek: sodoma je i gomora

lolla: jebeju se svi živi?

Pim Pek: i svi su jako lijepi ljudi
Pim Pek: mislim fizički izgled
Pim Pek: i navečer onak pijani ajmo mi do zrča
Pim Pek: i u jednom trenu sma primjetio neku plavušu
Pim Pek: kosa do ramena onak valovita lepa kosa, ok izgledala otraga
Pim Pek: odem ja do te osobe

lolla: sandra dabo?

Pim Pek: al napominjem da sma bio mrtav pijan

lolla: oke

Pim Pek: i počne špreha
Pim Pek: i bilo je to kraj šanka di nema svjetla tj. ima la je neko svjetlo u boji di se niš ne vidi
Pim Pek: i nakon pol vure razgovora skužim da pričam sa šveđankom koja nije šveđanka nego šveđanin

lolla: HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA
lolla: AHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

Pim Pek: jebo me pas

lolla: zajebavaš me????

Pim Pek: trebala si vidjeti moju facu kad sma skužil
Pim Pek: ja nisam znal kaj bi rekel

lolla: a on?

Pim Pek: i odma se ja prebacim na spiku o pičkama
Pim Pek: a bilo mu je čudno malo

lolla: ahah,,...ovo moram čondi reč
lolla: pa jel zgodan tip?

Pim Pek: plavokosi, bejbifejs
Pim Pek: ko s reklame
Pim Pek: duga kosa

lolla: rekla sam joj, hiticu ju tu sad

*
* Čonda has been added to the conversation.
*

lolla: znači, lepi ti je sveđanin?
lolla: dopada ti se?

Pim Pek: do jaja

Čonda: znao je tenf od pocetka da je to šved

Pim Pek: jesma kurac

lolla: jesi jesi

Pim Pek: slušajte dalje

Čonda: ima tenf u sebi nesto pedersko

lolla: ne želiš to prihavtiti
lolla: normalno je

Pim Pek: nakon te "avanture" odo ja do šanka
Pim Pek: prešel sma tam do nekog zidića
Pim Pek: kad je došla neka slovenka od 31 gd
Pim Pek: i počela sa spikom

Čonda: ovaj dio price sam vec cula

Pim Pek: i na kraju sma s njom završil na plaži

Čonda: pa ispricajte me na sekund moram telefonirat
Čonda: imam strasnu guzvu

Pim Pek: znam da mso se žnjarali ali kaj je dalje bilo ne znam

Čonda: hrpa papira mi leti ispred nosa
Čonda: trebate me vidit
Čonda: filmska je scena

lolla: tenf, predlažem da skratš spiku i fokusiraš se samo na dio gdje ti ga dečko trpa
lolla: čuješ, jel bil janez?

Pim Pek: slovenka je žensko

lolla: MA NEMOGUĆE

Pim Pek: makar je imala kratku kosu

lolla: bio si pijan
lolla: neuračunljiv

Čonda: ma kekeca si ti žvalio sinko
Čonda: KEKECA!

lolla: jel te boli rupica?
lolla: provjeri

Pim Pek: boli me palac na nozi

Čonda: jel ti bilo krvi na gacama tenf?

Pim Pek: imam osjećaj da ga je netko cuclao

lolla: skini gaće medo i utvrdimo jesi li ga primio
lolla: jesi jodlal dok ti ga je kekec trpao?

Pim Pek: nije mi ga niko trpao

Čonda: AHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAH

lolla: jolelleleleleiiiii
lolla: ma je mili
lolla: bisex si
lolla: ne srami se tog

Čonda: e super mi je sta je tenf gej
Čonda: VEC SE VIDIM KAKO SAM JEBENO KUL
Čonda: HODAM SPICOM SA FRENDOM PEDEROM
Čonda: I ON MI SAVJETUJE KAJ MI DOBRO STOJI I KAJ DA SI KUPIM

lolla: ne čo
lolla: ja sam kul
lolla: tenf je moj frend
lolla: a ne tvoj

Čonda: pa dobro naš je
Čonda: necemo cjepidlacit
Čonda: valjda ces podjelit jedinog frenda pedera zmenom i mrmom
Čonda: nisi valjda takva skrtica?

lolla: neću čo
lolla: danas su ovakvi prava rijetkost

Čonda: zake nebi ti to nama napravila?
Čonda: ajde zake?

lolla: zato jer me zajebavate za đeda

Čonda: pa kad ste bili cura i decko

lolla: nismo

Čonda: oke niste cmok cmok ajmo sad podjeli tenfa
Čonda: zamisli nas tri na spici
Čonda: i tenf snama
Čonda: a mi pune ruke kesica od mexa i versačija

lolla: ahahhahhaha
lolla: a njemu šal oko vrata
lolla: vijori
lolla: tenf ,maše guzičicom
lolla: u susret nam dolazi mehunka
lolla: ljubimo se
lolla: sitne puse..cmok cmok
lolla: gladimo njenog pesa
lolla: pregladavamo si vrećice

Čonda: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

lolla: tenf sparuje boje koje će obući navečer za gej parti
lolla: bože..biće nam ko u raju

Čonda: RAJ

lolla: nakon toga
lolla: ja mu popravljam puder
lolla: kad se uzruja, znoji se
lolla: prepudram mu nosić
lolla: dolazi cigančica sa ružama

Čonda: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Čonda: nosić

lolla: kupujemo ružu

Čonda: ja cu ga ljubit ko eskimčića malog

lolla: i stavljamo ju tenfu iza uha

Čonda: hahahahaha joj biće krasno
Čonda: moram nabavit poptuno novu obleku
Čonda: ako mislim imat gej frenda

lolla: ja moram nabavit pesa
lolla: nemrem imat frenda pedera a da nemam pesa

Čonda: nikako
Čonda: ja cu ga nosit u boršici
Čonda: moramo mu nac super gej ime, nemre bit tenf
Čonda: stanislav?

lolla: ne

Čonda: zake ne?

lolla: nedovoljno ženstveno

Čonda: nece meni valjat ni tvoj prijedlog, ajde da cujem

lolla: sebastijan?

Čonda: ma kakvi
Čonda: jedino ako ćemo ga zvat SEBAŠĆN

Lolla: oćemo
Lolla: jel se može negdje iznajmit cucak na jedno popodne

Čonda: imam ja jednog
Čonda: hrvackog ovčara
Čonda: štene je jos
Čonda: nece niko skuzit da je neugledni ovčar

lolla: čo, meni ne treba čistokrvni hrvatski cestar

Čonda: HAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

lolla: već mali profinjeni psić

Čonda: pa da mali je neće niko skuzit

lolla: ma neću to

Čonda: rećemo da je to potpuno nova vrsta za koju jos niko nije čuo
Čonda: i da đukela vec ima pet giodina
Čonda: viš kak se neznaš snać
Čonda: pa to se tak radi vani

lolla: a štamuje
lolla: zaostao u razvoju?

Čonda: ne ne
Čonda: takav mora bit
Čonda: takva pasmina

lolla: pa kako bi to izgledalo da pod rukom nosim ovčara
lolla: kajtije

Čonda: PA NECE SE ZNAT KOBILO DA JE OVČAR

lolla: kak neće glupačo
lolla: nemrem ga ni dić

Čonda: ok onda ti nabavi bolju đukelu

lolla: to nije pes nego tele

Čonda: PA MALI JE JOŠ TEK JE ROĐEN

lolla: nejdem na pašu
lolla: već u šetnju špicom

Čonda: ma ides ti u picku materinu glupa tako

lolla: ahahhahahhahahahah

Čonda: pa mali crni psić bokte jebo

lolla: pa rekla si ovčar

Čonda: pa ko zna da cuva ovce u slobodno vrijeme?????

lolla: HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

Čonda: to će bit naša tajna
Čonda: moram delat aj bok

- 15:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>