>>Faking Istina

ponedjeljak, 28.03.2005.

Bajka o Crvenkapici s kapom A.D.I.D.A.S.

Image Hosted by ImageShack.us

Jednog dana Crvenkapica je krenula svojoj baki u Los Angeles.Vozeći se novom Hondom žderala je sendviče iz košare.Postala je tako debela da je svaki dan džepnim nožićem skidala mast s nogu i pekla jaja.Tijekom putovanja počela je jesti prolaznike.Mlatnuo ju je jedan predsjednik i shvatila je da je velika poput broda. Kako se riješiti sala-upitala se... Počela je igrati nogomet-nije išlo. Bila je debela poput nogometnog gola. Odlučila je oitći u šumu gdje je dobila crvenu kapu od patuljaka. Patuljci su je prozvali "debelo krme", te je ona bila žalosna i odlučila ih sve pobiti. Prvi se zvao "A" -ostao je bez glave, drugi se zvao "D"-ostao je bez noge, treći se zvao "I"-izbila mu je bubrege, Četvrti se zvao Das-bio je poglavar. Vukla ga je u jednu sobu i BUM,TRAS,MAS i onda DAS... Tako je nazvala svoju kapu A.D.I.D.A.S.

Moje originalno djelo Image Hosted by ImageShack.us

- 13:45 - Komentari (32) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.03.2005.

SRETAN USKRS!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 01:11 - Komentari (26) - Isprintaj - #

petak, 25.03.2005.

O pirotehničarima

Image Hosted by ImageShack.us

Stvarno ne bi želio biti pirotehničar... Dobijes metar sa metar semlje koju treba bockati cijeli dan i čekati da počnu bombe pucati oko tebe... Svaka čast svim pirotehničarima na predanosti i hrabrosti. Nedavno sam čuo kako svaki dan u Hrvatskoj milja ljudi prolazi pokraj mina i minskih polja- svjesno ili nesvjesno. Pirotehničari imaju i one robotizirane "tenkove" koji služe za čišćenje velikih terena, ali ipak čovjek to mora sve još jednom pregledati,a ako je teren nepristupačan onda ne mogu ni zamisliti u kakvom je psihičkom stanju svaki pojedini pirotehničar dok čuči u polju okružen minama,a još i ne dobivaju redovito plaću.Tijekom posljednjih sedam godina mine su odnijele živote čak sedamdesetorici pirotehničara, a njih 117 stradalo je u minskim poljima diljem Hrvatske.Premda odgovorni pokušavaju uvjeriti javnost, najavljujući da će Hrvatska biti očišćena od mina do 2010. godine, pirotehničari tvrde kako ovom brzinom hrvatski teritorij, po kojemu je posijano još oko milijun mina u 14 županija, od minsko-eksplozivnih sredstava ne će biti očišćen još najmanje trideset godina. Tko će odgovarati za moguće posljedice zbog nekvalitetno razminiranih površina zbog manjka novca koji je potreban da se neki teren temeljito očisti...


- 15:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

srijeda, 23.03.2005.

RedBull daje ti krila :P

Image Hosted by ImageShack.us

Moje omiljeno piće (kad imam love) Inače- dobro je popiti i pifu- a tad nastupa Žuja (je zakon) i/ili Stella Image Hosted by ImageShack.us

- 19:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.03.2005.

Motori,motoori,motoooriiiiii :)

Image Hosted by ImageShack.us

Dan je postao duži,topliji i ljepši (za one koji nisu primjetili),a sa svim tim rulja je izvukla svoje limene ljubimce na 2 kotača... Moj dvokotačni ljubimac (na dnu bloga je) čeka početak ljetnih holidaja i prilike da sjednem na njega... NE. Zašto? Auspuh mu se odvario,nema treće brzine,prednje kočnice,žmigavce i stop svjetla,klip je malo izgreban, a i stražnja guma mu je prazna i ne radi brzinometar. I onda stari nazove i kaže da će iskamčit neku kredu i da si izaberem neki motor koji ću voziti ovo ljeto... AUUUUUU SREĆE U MENE Image Hosted by ImageShack.us

- 23:21 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.03.2005.

NLO- mit ili stvarnost

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo sam uslikao fotoaparatom na mobitelu prošlo ljeto, i tek sam sad uspio doći do fotografije, za koju sam mislio da je izgubljena. Ova bijela svjetlost koja je na većini fotografije je reflektor u dvorištu,a male bijele točkice pri dnu slike s lijeve strane su svjetla sa nove autoceste. Obratite pozornost na crveno/rozu elipsu i procjenite živimo li sami u svemiru ili ne...

- 23:04 - Komentari (17) - Isprintaj - #

NEVJEROJATNO!!

Image Hosted by ImageShack.us

Upravo gledam Formulu1- DVA RED BULLA (bivši Jaguari) peru Ferrarija, borba BmwWilliamsa i Toyote- uklizavanje i guranje... Fisichella je proklizao na Webbera i preletio preko njega-za oboje je bio kraj utrke... FORMULA 1 SE VRATILA?????

- 14:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 18.03.2005.

Snaga se oseća...

Image Hosted by ImageShack.us

Koja je najveća želja kupca Zastave 101?
Kupiti auto...

- 13:59 - Komentari (24) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.03.2005.

Karla nije dala, nije to šala...

Kaže Karla herr Ponte da ne surađujemo sa sucima (ne potplaćujemo ih-još), odnosno sa Haškim sudom. I sad će opet ta ista Karla bre Ponte odlučivati o sudbini drage nam Hrvatske u Lipnju, i baš se pitam što će reći :" Hrvatska nema dovoljno obrazovanih i bogatih ljudi spremni davati,davati i davati, ekonomija im je u banani,nemamo šta ukrasti iz Hrvatske (osim možda ovo malo dostojanjstva što im je ostalo...)." Dok Gotovina nije u Hagu, nece Hrvatska ni u Europu, a sve mi se čini da to neće biti tako brzo-uostalom što će nam Europa kad imamo Gotovinu? Treba izabrati između Europe i njega, a znate šta primaju u Europu? Zelenortsku Republiku!!! To je bivša portugalska kolonija koja je nezavisnost stekla 1975.g. a sastoji se od 500 vulkanskih otoka i nešto hridi u Atlanskom oceanu. Kamenje može u Europu, a Hrvatska nije dovoljno vrijedna i ne surađuje???

Ja kažem-jebeš Europu Image Hosted by ImageShack.us

- 17:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Vani u kasnu zoru...

Danas me probudila buka u pola 7 ujutro... Svađe na sve strane, a ja se samo pokušavam još malo pokriti jastukom i zaspati,pokušavam ne obraćati pozornost... Ali ne ide... Ah ništa- ustajem da vidim o čemu se radi, kad ono rulja se svađa radi mene jer sam ko fol glasno jučer puštao muziku u 1 ujutro ( ajd okej svirala je Metallica, ali nije glasno).Provirujem glavu iz sobe i čim sam viđen svađa se okomila na mene : "Šta si puštao..." "Jesi ti normalan...." "U p***u materinu" Bla bla blaaaaaaa... Ma rekoh dosta mi je svega ovoga. Vraćam se u sobu, oblačim i uzimam ključeve od garaže. Brzo sam šmugnuo van uzeo "bajk" i otišao na praksu... Garažu nisam zatvarao-boli me briga. Putem sam vidio curu u busu... Na praksu sam došao u 5 do 7,stavio stolac na sunce u dvorištu (a šta ću drugo u 7 ujutro?),sjeo i zaigrao Simse na mobitelu. To ja zovem život... Doma sam bio već u 10 sati-parkirao sam bicikl iza kuće (garaže je bila zatvorena,hm...) i produžio kroz ulazna vrata do sobe- bez riječi. Još mi se nitko nije obratio *jumping of satisfaction* - nadam se da će to potrajati. Inače će biti Image Hosted by ImageShack.us

- 10:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 16.03.2005.

Privatni biznis...

Razmišljam o pokretanju vlastitog biznisa. Proizvodnja strašila za poljoprivredu i domaćinstvo! Koliko ja znam, takve firme još nema u dragoj nam Hrvatskoj pa ću pokušati probiti se što na hrvatsko, što na svjetsko tržište. Evo prototipa strašila (bez prikolice naravno :P )
Image Hosted by ImageShack.us

Suncobran se prodaje odvojenoImage Hosted by ImageShack.us

- 23:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Peglica cabrio concept

Kako smo došli na ideju da ovako nešto napravimo? Ne bi o tome... Ali da pocnem odnekud. To jutro trebalo je ići u polje po luk ( heh lol lol ) , a vani paklena vrućina već u 10 sati... Ulazimo u naše vozilo i gledamo u krov. Treba ga maknuti- rekao sam, a to smo u rekordno kratkom roku i odlučili učiniti. Nismo išli nigdje s autom nego smo se primili posla. Peglicu je prvo trebalo odvesti u hlad i poceti sa rezanjem krova... >>preskačem psovanje zbog razrezanih ruku<< Kasno smo shvatili da tu peglicu zapravo krov i drži na okupu, a i bila je sva trula iznutra. E jebemu- sad ni peglice coupe ni peglice cabrio!!! Nije nam bilo druge nego staviti peglicu na "parkiralište" da plijeni začuđene poglede jednog u nizu neuspješnih pohvata, a po luk pješice...
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Želim novi mobitel...

Kad sam kupio Nokiu N-g@ge bio sam oduševljen i njezine mnoge nedostatke sam ubrzo zanemario... (držanje mobitela na boku dok se priča s njim, blok dizajn...), ali sad ciljam na jednu drugu Nokiju u koju sam se zaljubio na prvi pogled Image Hosted by ImageShack.us

Ali sada vidim da ću teško kupiti jedan tako ekskluzivan mobitel... ZAŠTO SVE ŠTO ŽELIM MORA BITI SKUPO??? Kad sam bio mali novac mi je bio običan papir i nisam ga cijenio, sad kad nisam više tako mali novac mi je nešto što nemam i zato ga još uvijek ne mogu cijeniti (uf). Još sam i frendici dužan stotku, a kad odem van potrošim ono malo šta skupim preko tjedna. Ne vidim način...

Život je kurva, i onda umreš - bez Nokije 7610 :(

- 20:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Stanje na StreetSajla forumu

Kako da to blago kažem... U banani smo... Vec 2 dana nema novih topica... Ali forum napreduje-
Our members have made a total of 2,870 posts
We have 37 registered members
The newest member is =GK=Drug Slavko

Nije loše...

- 19:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

O MY GOD by Lego

Kad sam na ovo prvi put naletio- ostao sam bez riječi (prvih 5 sec), a onda sam se počeo nekontrolirano smijati! Koliko moraš biti zadrt da ovakvo nešto radiš, dokumentiraš, slikaš i objavljuješ na internetu... Čini mi se da nikad necu saznati. Koliko samo smeca dnevno pronađem na internetu i spama dobivam u inbox-u... Zašto čovjek nema opciju da se jednostavno isključi iz svijeta na neko vrijeme pa da se ponovno prišteka nakon nekog vremena? Barem bi neko vrijeme bio bez ovakvih stvari... Valjda... A koliko samo imam obaveza, a samo sjedim i gledam po forumu i blogovima... Imam ispit u ponedjeljak- ispravak 1. polugodišta, a ja znam ku*ac. Bolje da se pokopam odmah... Faking Lego kocke... Radi se o incestu (kad smo počeli bolesno nastavimo i dalje), a na kraju žensku populaciju spale na lomači, a liku odrube glavu... Ima dosta fotki, a ja prenosim neke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







- 17:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Lizanje prstiju

Kako mi se to gadi. Kad cita netko novine pa ono svaku stranicu za stranicom liz, liz.... Baš sam danas bio u jednom uredu i neka radnica prekopava po papirima i liže te prste jedan za drugim, pa napiše nešto na jedan papir i ponovno liže li ih liže... A na kraju bi da joj još i stisnem ruku !?! Ma rekoh zajebi

- 15:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Šta ljudi misle o Europskoj Uniji?

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da je Hrvatska pogriješila što je popustila pod pritiskom EU da se izruče hrvatski generali.EU je zapravo skupina zemalja kojom manipulira "svemoguća" Amerika.


Image Hosted by ImageShack.us
Misilm da je ulazak Hrvatske u EU dobar potez-kako s ekonomske strane,tako i za razvoj industrije koja je u zaostatku. Nedostatak je zbog uvoza stranih poljoprivrednih proizvoda koji sadrže GMO!


Image Hosted by ImageShack.us
Mislim da je ulazak Hrvatske u EU loše. Europska Unija će vršiti pritisak i uvelike će utjecati na naše običaje i način života.Također mislim da će prisiliti našu zemlju na korištenje genetski modificirane hrane.


Image Hosted by ImageShack.us
Ulazak u EU bi bio povoljan za Hrvatsku zbog mogućeg povoljnijeg uvoza automobila i organiziranja natjecanja...Također očekujem povećanje životnog standarda-veće plaće,bolji uvjeti rada...



- 13:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Zašto nije dobro pušiti travu- dio 1.

Izlet u Crikvenicu- prošle godine- prošao je zanimljivije negoli sam očekivao,a evo i dokaza
Image Hosted by ImageShack.us

Htio se obući...
Image Hosted by ImageShack.us

...ali malo guze prije toga :)
Image Hosted by ImageShack.us

- 01:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Da me malo upoznate- bio bi red

Ja bi na moreeeeee, napokon je mrtvo sunce izašlo jučer kak treba, a nadam se da će i danas... Eve jedne fotke koja je uslikana 31.12.04 u Vodicama- vec miriši sol,ha?
Image Hosted by ImageShack.us

Evo šta ću voziti ovo ljeto (pila u vražju mater) :
Image Hosted by ImageShack.us

Pila iz druge perspektive:
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam ja ( uh što sam zgodan ) :

Image Hosted by ImageShack.us

Za one nježnijeg srca kojima ja nisam bio DOVOLJNO zgodan :P evo paš :
Image Hosted by ImageShack.us






- 00:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 15.03.2005.

Ljudi ce najebat...

Pregledavam blogove i vidim šta ljudi pišu... Mnoštvo rulje sere na neviđeno,a i odaju stvari koje se ne govore svaki dan ( citah negdje i citiram" najbolji mi je ronhill, dobro da nitko ne zna da pušim", a dotična je dama stavila svoje ime i prezime na dno bloga... Doci ce vrijeme kad ce ljudi pisati- opljačkao sam to i to, ubio toga i toga ( sasvim slučajno ). Ahh divnog li interneta Image Hosted by ImageShack.us

- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nema druge...

... nego van. Ma jucer evo bio na kafi i pobijedio čovjeka u pikadu 2:1, a on sav jadan samo što nije zaplakao... Još sam mislio da bi mogao neku cugu platit- jer ipak ja sam šampion

Ali naravno ništa od cuge... Ostao mi je samo slatki okus pobjede i trenutak kada cu ponovno zaigrati...

A danas: Išao spavat u jebenih 2AM > nakon što sam se posvađao sa curom, i ustao u 8... Praksa- ma rekoh zajebi i spavam do urlanja za buđenje u 8:30... A fak... I tako odem na praksu vozeći svoj rabljeni "limex" i odšarafi se volan tako da su kočnice bile na mojim koljenima.A ništa, siđem s njega ( ne s volana :P ) i ispravim ga, pa polako natrag. Dođem na praksu (nekih pola kilometra od kuće) i otključam, a unutra 2°C. Otvaram sve i luftam- vadim stolicu i sjedam vani od 9 do 13... Čitam 24 sata i pokušavam rješiti faking križaljku na kraju- nikad mi ne uspijeva. Dolazi majstor i furamo se do jedne kuće ( kućni posjeti stručnih elektromehaničara), i parkiramo se u dvorište. Gledam van- nema bjesne đukele- mogu van. Iz našeg Renault Kangooa uzimam alat i čekamo vani (nema nikog doma). Provirujem unutra- kad ono boksačke rukavice (nice)...
detalji i maštanja o meni kao slavnom boksaču preskačem
Ostali dio priče je faking dosadan, ali ako nekog zanima...

- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>