Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari offff :o

O MENI...

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


bac je foraaa...za sve one koji su izgubljeni u vremenu i prostoru...

LLucky
UUnforgettable
CCareful
YYum


image hosting for myspace



IME: LUCIJA
MJESTO: ZAPREŠIĆ
NAJ KNJIGA: POLUSESTRE
NAJ FILM: KRUG 2
HOROSKOPSKI ZNAK: OVAN
NAJ HRANA I PIĆE: VISE-MANJE SVE
NAJ GLAZBA: HIP HOP
NADIMAK:LUCE
E-MAIL: lucy285@net.hr

EVO KOLKO VAS JE BILO NA BLOGU OD 29.10.2006.

Free Web Site Counter


COOL SMS...naughtynaughtynaughty

LIFE IS LOVE...
LOVE IS SEX...
SEX IS AIDS...
AIDS IS DEATH...

En ten tini- kurac ti je mini, sava raka- ne vidi se od dlaka,
tika taka-nebi ga ni stara baka, bija baja- mala su i jaja!!!

Myspace


Ti bi jednom, ja bih više, ti bi glasno, ja bih tiše,
ti bi sporo, ja bih brzo, ti bi nježno, ja bih grubo,
ti bi danju, ja bih noću...Ti baš nećeš kad ja hoću...

Oprosti mojim očima što te pogledom traže, oprosti
mojim usnama što osjetit tvoje žele... Ovo zadnje što te molim-
oprosti što te volim...

Kuc Kuc! - Tko je? upita baka. -Raznosač pica! odgovori nepoznati
glas. -Uđi, uđi i raznesi moju!
Myspace


Zašto žene imaju menstruaciju? Kada je Eva sagriješila sa Adamom,
Bog joj reće: Ovo ćeš mi krvavo platiti... Eva reće: Može i u ratama...

Muškarci su kao snijeg. Nikad ne znaš kad će doći, koliko će centimetara
donijeti i koliko će dugo trajati!

Što kaže lav kada nagazi na minu?
Lav is in the air!
Myspace


Koji je najveći odjevni predmet? Ženska piđama, zato jer ima Dvije
mljekare, Jednu plinaru i Zabavni park!

Kako plavuša dokazuje da je nevina? Kunem se, djece mi...

Koje 3 države podsjećaju na ženski spolni organ?
Velika Britanija jer je vlažna, Rusija jer je krvava i Srbija jer
uvijek oće neki kurac!
Myspace


Zašto muškarci ne trpe žene? Pa zar biste vi trpili nekog tko 5
dana krvari, a nikad ne umre?

Nevinost je ljepota što djevojku krasi, a muškarac je idiot upropasti...
layout for myspace


Traže se najljepše oči, bez dokumenta su prešle granicu
prijateljstva, bez dozvole ukrale moje srce, a posljednji
put su viđene u prostorijama mojih snova!

Svaka cigareta skraćuje život za 12 min, a sex ga
produžuje za 15 min. Dakle pušaći, jebite se za svoj život!
layout for myspace


Jedan spermić čeka drugog i pošto ovaj kasni prvi ga
nazove na mobitel: Pa gdje si ti? -A što misliš, u kurcu!
- Ma daj odi u pičku materinu, čekamo te!!!

Čujem da ti je dobra, lijepa, rastezljiva, čujem da ti je
čupava, čujem da je na otvoru uska i da teško prolati glava,
čujem dobra ti je- DOLČEVITA!!!
layout for myspace


Najbolji TV je žena! Naprijed su 2 dugmeta, nazad je
zvučnik, a u sredini-ekran: mjesečno emisija u boji. Ako
to slučajno izostane, netko je jebao po aparatu!!!

Jednog dana ćeš me pitati koga volim, tebe ili život svoj,
ja ću reći život svoj, ti ćeš otići od mene, a nikad nećeš
znati da ti si bio život moj!!!
MySpace Layouts


Zašto je kurac primjer? Ima kožnu jaknu i 2 tjelohranitelja!!!

Hoda crvenkapica šumom i naiđe na pinokia. Baci ga na zemlju,
sjedne mu na nos i poviće: Laži svinjo, laži!!!
MySpace Layouts



SUPER BLOGOVI...naughtynaughtynaughty
DuNjA i GoGa
MaJmUnIcA
SaY_ iT_aGaIn
MiRnA i LaNa
SoNjArEtFaLa
ShPaOLiNkA
MaLa ČuDaKiNjA
x MaLa x
NiRvAnA gIrL
IvAnA
LuNiCa
MoNy
WeStSiDeRkE
LuCiJa
TePsIjIcA
2 GaDuRe
PoLa ŽeNe
BBBrUnO
AnA
LePi PuRgEr































ponedjeljak, 30.10.2006.

AKO JE ŠKOLA KRUH, ŽIVJELA GLAD!!!

Yooo...Danas je opet bilo užasnooo dosadno u školi...meni se nis neda, curama se nis neda....Pisali smo test iz biologije i čudim se kak sam uopće uspjela stić napisat test dok kraj mene sjedi Uzunkaludlud...i tak...imam nekih problema na blogu pa ih pokušavam riješit... Jel vam se sviđa pjesma? Meni je odlična. I nadam se da cu sljedecih dana napisat neki zanimljivi post i naci neku frišku temicu...a do tada...big pozzzyesyes
Friendster



| Tvoj trag! (7) | ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.