On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




5-il m'a tué? [Ubila me?]

-May, da li je istina da ćeš se prijavit za predsjednicu Hogwartsa?- upitam je stigavši do učionice Ooms-a. većina učenika bila je već unutra, no ja uvijek kasnim. A iz nekog razloga, i May je, začudo, kasnila.

-Tko ti je to rekao?- upita me zbunjeno. iako mislim da se prije radi o tome kako su svi saznali za to, a ne da to uopće nije istina.

-Mislim da nije važno tko mi je rekao. Dogovor je bio da će se samo jedna od nas četiri prijaviti, netko se očito dogovora ne drži. – nakašljem se.

-Zar smo se dogovorili da ćeš to biti ti? Može to biti i Lamona i Rochelle, a bome i ja.

-Da. Ali dogovorili smo se da ću to biti ja!

-Ma kad to molim te?

Hm, kad smo se dogovorili. Toga se stvarno ne sjećam. A možda je problem u tome što se nismo dogovorili i što ću trenutno ispast velika glupača. A to mrzim! Jer znam da to nisam. I ispast će da sam željna moći. A to… to… možda ipak jesam.



Poslije bloka Preobrazbe, i bloka Čarolija, slijedio je ručak.
Na preobrazbi McGonallica nas je mučila ponavljanjem. Kako životinje pretvarati u posuđe i ostale potrebne nam stvari. Naravno, ona ne bi bila ona, da nam nije zadala ogromnu zadaću. Moramo napisati sastav o preobrazbi životinja na najmanje pet stranica. Bila je tako dobra, kako ona kaže, da nam dopušta da sastav može biti od pet pa do koliko mi hoćemo stranica. Koza!
Profesora Flitwicka nisam ni slušala. Čarolije su mi potrebne za aurora, ali uvijek prepišem domaći i sve je pet! I tako ih Kimberly obožava, ali joj smeta kad netko od nje prepisuje. „Zašto se ja trudim, a vi samo prepisujete? To tako više ne ide!“ Rekla je ima godinu dana kad sam je tražila da mi napiše esej o umnim čarolijama. Jadnica ne shvaća da svaki put kad ona ide spavat, ja i Roch uzmemo njen esej i prepišemo.

Hodnicima sam trčala do Velike dvorane, jer sam bila na Wc-u. svi su već tamo sjedili, a Dumbledore se pripremao da započne govor. Otvorim vrata, a svi pogledi upereni u mene. Samo se nasmiješim i potrčim do svog mjesta.

-Kad smo se već svi okupili.- pogleda prema meni.- Vrijeme je da vam priopćim tko je predsjednik Hogwartsa.- za Rawenlavskim stolom svi pogledaju u Zuka, May i Tori. Pogledi Slytherina bili su ponosno upereni u Draca, Adrianu i Alexandru. Hufflepufi su sramežljivo pokazivali prstom na Miley, dok su Maxovi prijatelji pokušali svima dati do znanja da će on pobijediti. Gryffindori su pokušavali an noge diči mene i samo mene! –Mislim da svi znate za većinu prijavljenih, ali ja ću vam svejedno pročitati imena. John McGee, May Stox, Tori Crabble, Draco Malfoy, Adriana Joy, Alexandra Black Voltaire, Miley Johnson, Max Trilloni, Daniel Red te Elinor Vivienne Lily Potter.- Dumbledore mi uputi kratak smiješak. Daniel Red se prijavio? Budimo realni, tip jest zgodan, ali ne toliko da svi zaborave koliko je glup! Nema šanse, nikakve. Čini se da se sa sedme godine prijavio samo Max. Max, za kojeg nisam znala da će se prijaviti i koji bi mogao jako lako uzeti pobjedu! –Pošto smo uvidjeli da ima jako puno zainteresiranih za mjesto predsjednika iz svih domova, odlučili smo nešto izmijeniti. Umjesto da bude samo jedan predsjednik, bit će ih četvero. Ito po jedan iz svakog doma. No naravno, jedan od njih ipak će se pobrinuti da sve bude u redu! Zadatak onih koji se nisu prijavili je sljedeći. Napišite na ceduljicu koju ćete dobiti ime onoga za koga želite da bude predsjednik. Odnosno četiri imena iz četiri doma i još jedno iz bilo kojeg doma za koje
Elite da bude glavno. A pored onog za kojeg želite da bude glavni, stavite križić.- zamahne štapićem, a ispred svih, osim nas koji smo se prijavili, stvore se cedulje i pero. –Kad završite, to ćete ubaciti u ovu kutiju ovdje. I ne trudite se varati, jer nećete uspjeti!

Duboko udahnem i osvrnem se po prostoriji. Vjerojatnost da budem predsjednica je sad mnogo veća, ali vjerojatnost da budem ona glavna je sad manja, čim se Max prijavio. Zar ikoga boli briga da li će netko dobro obavljati tu dužnost? Max je zgodan, i sve cure će glasati za njega. Uključujući i Jennifer koja je sjedila nasuprot mene. Nagnem glavu i pročitam imena s njene cedulje.

Zuko
Draco
Max
Daniel
Elinor x


Ona je stvarno stavila križić pored moga imena? Ponosno se uspravim i stavim kosu, koja je slobodno padala preko mojih prsiju, iza leđa.

Pomalo me nervoza uhvatila. Počnem lupkati martom o parket.

-Prestani! To me živcira!- prosikta Daniel koji je sjedio tri mjesta dalje od Jennifer na lijevo.

-Zar ti stvarno misliš da ću ja prestat jer si mi to ti rekao?!- odbrusim mu i počnem se cerit.

Počeše se po plavoj kosi i tužno me pogleda očima boje kestena. Zabuljim se u njega. Izgledao je kao kakvo dijete. Nakrivim glavu na lijevo i samo buljim u njega.

-Elinor, Elinor, Elinor!!- začujem kako mi Rochelle krešti na uh. –Sad će pročitat.- uputi mi pogled sve-će-biti-dobro-ne-brini.

-Roch!- zavrištim. –Da li možeš pročitat misli ovima u dvorani. Tako da znamo tko je za koga glasao?- na ovom zadnjem utihnem. Još bi nam falilo da netko za njen dar.

-Ja već sve znam!- isplazi mi jezik.



Život je stvarno krasan! Za dva dana stižu Gigi i Berenice, a glupa Adriana još nije sastavila popis aktivnosti i tih gluposti. Koje su zapravo jako važne gluposti! Jer nije stvar u tome što dolaze samo Gigi i Berenice, za njih se ne bojim, već glupa Eliane. Hogwarts moram prikazati kao san snova, raj na zemlji, samo da ona bude ljubomorna!

Donesena je i odluka da mi iz Predsjedničkog vijeća (kako to već svi nazivaju) određujemo kako će se rasporediti učenici iz Beauxbatonsa. To je na jedan način dobro, jer ću ja moć smjestiti Gigi i Berenice u Gryffindor, ali loše jer je Adrianina zadnja, jer je ona ipak predsjednica. Uz mene i nju, predsjedničko vijeće čine još Draco, May i Max. Zuko je bio jako razočaran time što on nije jedan od nas, ali očito je da su cure, na čije je glasove računao, shvatile da je on jedan veliki ženskaroš.

-Kažem ti, idi! Ne moraš me paziti na svakom koraku! Jučer mi je Dumbledore rekao da sam poprilično dobro.- tjerala me Rochelle da odem van, jer je bila kiša. A ona i nije baš veliki ljubitelj, tako da neće poći sa mnom, a ja ju ne želim ostaviti samu.

-Otići ću po jednim uvjetom.- ona zakoluta očima. –Moraš stati samo u sobi. Jer ako slučajno naiđeš na Adrianu ili Megan, bit će problema.

-Časna izviđačka! – zagrli me i poljubi, a ja se išuljam iz sobe.

Kad sam izašla iz društvene i prepustila se pustim hodnicima, u razmišljanju me prekine ženski glas.

-Potterice!- nije mi trebalo dugo da prepoznam glas Adriane Joy.

-Razmišljam o vuku, kad ono, koza na vrata!- okrenem se na peti.

-Haha. Dosta, amo reći humora. Sutra se nacrtaj u 13:00h u tamnici gdje održavamo sastanke.

-Hm, ne znam baš. Sutra se ide u Hoagsmede.

-To je naredba!

-A tko si ti da mi naređuješ?- osjetim štapić u džepu pod vršcima svojih prstiju.

-Kao zaboravila si. Ja samo ono što si ti htjela biti. President.

-Čuj, da je meni tata kupio sise za božić, i ja bih vjerojatno bila president.

-Kučko!- posegne za štapićem u džep.

-Expelliarmus!- pogodi je čarolija, a štapić koji je netom izvadila iz džepa, ispadne joj iz ruke. –Petrificus Totalus!- poviknem, a ona se sruši na pod. –Too late, president!



Ujutro sam se ipak dovukla do tamnice, jer je zbog velikog, listopadskog pljuska izlet bio odgođen. Iako su sastanci najčešće navečer, jer je tako i Dumbledore inzistirao, gospođica Joy morala je uvesti promjene. Izlika joj je bio metlobojski trening koji je danas navečer, a ona ga kao kapetanica nije smjela odgoditi. Zar nije logično da bude obratno? Kako bilo, Dumbledore je morao uzeti Rochelle k sebi kao i svaki put dok sam ja na sastancima. No ovog puta, nisu bili u njegovom uredu, već su izašli na teren. Čini se da je Rochelle jedina imala privilegij otići u Hoagsmede. Samo, ne shvaćam zašto.

Legnem na krevet i stavim slušalice iPoda u uši. Zapalim cigaretu i opustim se uz pjesmu My Immortal od Evanescence.

Elinor kao i svaki put doprati Rochelle do kabineta profesora Dumbledora. Nije ni slutila da od danas Rochelle više neće trebati njenu svakodnevnu pratnju. Jer zbog toga je Rochelle zamalo ostala bez dugogodišnjeg dečka koji nije imao razumijevanja prema njoj. Iz istog razloga, Rochelle se više trudila kako bih svladala njezin dar.

-Uđite!- oglasi se profesor Dumbledore svojim milim glasom. Rochelle lagano otvori vrata te ga ona i Elinor pozdrave.

Elinor je osjećala neku promjenu u kabinetu, samo nije znala o kakvoj se promjeni radi. Nije ni slutila da to ima nekakve veze s Rochelle. Kao što nije slutila da ta promjena nije fizička, već iam veze sa psihom.

-Samo da znate, više ne trebate obavljati kaznu kod profesora Snapea, gospođice Fox. – nasmiješi se Dumbledore. Iz plavih očiju koje su pomalo skrivale naočale oblika polumjeseca isijavala je neka dobrota i iskrenost. Iako svi znamo da se pouzda u Snapea, kao da je želio Rochelle riješiti neke muke. Svaka kazna je muka, ali opet… ovaj slučaj je bio poseban. Rochelle i Elinor su velike Dumbedorove miljenice, iako to ne shvaćaju. Rochelle mu se zahvali na usluzi. –Gospođice Potter, možete ići na sastanak. Da vam odmah kažem.- nakašlje se. –Danas ćemo ja i gospođica Fox ići u Hoagsmede, jer bi naučeno znanje trebalo pretvoriti u praksu.

-U redu.- izusti Elinor. Nije se bojala za Rochelle, jer je znala da će biti s Dumbledorom. Pozdravi ih i izađe iz kabineta te se uputi prema tamnici.

-Molim vas uhvatite me ispod ruke.- Dumbledore pruži ruku Rochelle, a ova ga uhvati ispod nje. Odjednom se stvore u WC-u bara Kod tri metle.

-Zar se u Hogwartsu može apartirati?- upita iznenađena Rochelle. On joj nije ni rekao odgovor već ga je sama saznala. No, na njegov nijemi odgovor nije rekla ništa, već je naučila da je zbog odgovara na nijeme odgovore mogu proglasiti ludom.

-Dođite, sjest ćemo za stol.

Bar je bio poluprazan, no za Dumbledora on je bio polupun. Taj čovjek na sve gleda optimistično, što ga je umalo stajalo glave njegove miljenice.

-Kasnije ću vam objasniti zbog čega smo došli baš ovdje. Možda to još ne shvaćate, ali posjedujete jedan izniman dar. No, postoje osobe koje vide da vi posjedujete taj dar. Jedna od njih je vaša prijateljica, gospođica Potter. I to je dar. Uviđanje drugih darova. Međutim, svi darovi imaju svoju crnu stranu. Ne nužno, ali imaju. E sad. Vidite onog gospodina sa šeširom. Probajte čuti njegove misli.- pokaže joj na gospodina koji je sjedio sam na sredini bara. Na stolu su mu bile dvije prazne boce votke i čaša u kojoj je ostao samo prst te opojne tekućine.

Rochelle se trudila i trudila, ali kao da je postojao neki štit između nje i misli tog neznanca. Nije shvaćala u čemu je problem. A tako je željela čuti njegove misli. Pogotovo zato što joj je Dumbledore to rekao.

-Jednostavno ne mogu!- izdahne. Oči su joj bile caklene.

-I mislio sam. Znaš kako ti možeš čitati misli, Elinor može raspoznavati darove, tako na ovog čovjeka tu darovi ne djeluju.

-A tko je on?

-Najveći problem je taj što je on jedan od smrtonoša. Tvoj dar je protiv njega jednostavno neupotrebljiv.

-Aha. Znači vi želite da ja savladam svoj dar samo kako bih mogla pomoći u borbi protiv Voldemorta.

-Ne. Krivo si me shvatila. Nije stvar u tome! Želim da ga savladaš i zbog sebe…

-A usput bih i vama pomogla? Nije meni problem. Ali zar niste to odmah mogli reći?! Mrzim biti iskorištena, a to upravo jesam!- podigne se i ode.

Kiša je rominjala, a ona je trčala natrag u dvorac. Osjećala se užasno. Uvijek je željela svima pomoći, pogotovo u borbi protiv Voldemorta. Ali nikad nije pomišljala na to da je se iskoristi u borbi protiv njega.

Ubrzala je korak. Kad je stigla u dvorac, čiji su hodnici bili pusti, otiđe u Gryffidndorsku kulu. Tamo je dočeka otvoren prozor i mnoštvo razbacanih papira po stolu. Zatvori prozor te uzme jedan papir sa stola.

Rochelle- čita misli
Adriana- obrambeni štit
Draco- brzo trčanje
Zuko- fizički oslabi protivnika
Ja/Elinor- prepoznajem darove koji će ubrzo biti moji

Rochelle je znala da to mora okončati. Elinor, njena najbolja prijateljica, zabit će joj nož u leđa. Ne postoji ništa drugo osim riješiti se.

Brzim korakom otrče do spavaonice u kojoj je Elinor bila sama.

-Hej to si ti.- progunđa Elinor.

-Avada Kedavra!- prosikta Rochelle, a iz njenog štapića bukne zelena svjetlost.



napokon malo radnje :)
Dosta zbunjujuć post,
ali sve ćete svatit u sljedećem :)
Image and video hosting by TinyPic
Kizza :*


|četvrtak, 13.08.2009., 21:57|

|82| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>