04.01.2008., petak

Mala priča

Sjetio se moj zaostali mozak da vam nisam pisao o mom dočeku nove godine...o da bilo je to u jahti negdje kod Australie gdje sam zajedno za 10 komada pijuckao šampanjac!Ne zezam se,ja sam prelijen za to...jeo sam doma s roditeljima hrenovke i na TV-u slušao nove fosile a nakon toga sam da ne budem papak roditeljima zapalio mali vatromet i tada sam otvorio šampanjac...ili je to bilo suho vino...ka šta sad...uglavnom nakon što sam napustio roditelje ja sam se drogirao kompjuterom do nekud ujutro kad mi duša lagano utihne i kada sam naprosto nježno...pao na pod i zaspao do nekud popodne!

Hvala,hvala koji stupanj retariranosti dajete?

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com