31.12.2007., ponedjeljak

Sretna vam nova 2008.

Pošto sutra ne pišem post jer je sutra nekako NEPARAN dan onda vam eto iskreno sada želim...

SRETNA VAM NOVA GODINA

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

28.12.2007., petak

Aloha

Možete se prčit ja ne pišem dok se ne odmorim!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

26.12.2007., srijeda

Pozdrav svima i sretan vam Božić

Eto to je sve što ću reči jer nemam što drugo za kazat i zato jer...me boli trbuh i jer mi se igra komp!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 17:34 - Reci sinko,šta te muči? (11) - Crna boja na papiru... - #

24.12.2007., ponedjeljak

Badnjak

Eto Badnjak je i ja se napokon javljam i stvarno nemam ništa za reći!Eto buraz mi je došo pa sad jedemo slatkarije i pičimo stalkera skupa!Naravno ja totalno ovnam!I tako sutra je Božić pa ću vam se još javiti!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 18:33 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

21.12.2007., petak

Odsutan

Eto nema me i nikog nije briga!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

19.12.2007., srijeda

Odsutan

Eto nema me i nikog nije briga!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

17.12.2007., ponedjeljak

Kebab

Ne pitajte šta znači naslov nemam pojma...

Evo ljudi počela je nova sedmica sedmica puna iznenađenja.Eto ovo mi je zadnja sedmica škole ovog polugodišta tj. bit će papreno još ovih dana a makon toga slijedi Božić,Nova godina i praznici.I nakon svega toga dolazi jedna stvar...stvar koja će ovaj blog vratiti u stari sjaj.O yes dolazi NAPOKON adsl...phehehhehe vidjet ćete za što sam ja sve sposoban nakon toga,ali ETO!!!Do tad očekujte da puden praznih džepova.

Usput da kažem...gledo sam latinisu ovih sat vremena i inače me te stvari ne zanimaju ko šta su stvari u ovoj emisiji ali je baš cool vidjet koliko ljubavi i darovanja ima u ovo vrijeme što nas podsjećuje da ipak nije sve oko božićnih drva,poklona,zimovanja i novca nego i eto malo ljubavi i sreće.Kako ja i moj Brek Faction znamo govoriti,gladnom daj burek,žednom daj džus,siromašnom daj pare,usamljenom daj kurvu i sebi daj to sve!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 21:33 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

14.12.2007., petak

Odsutan

Odsutan zbog raznih problema koji kompliciraju moje djelovanje na blog servisu stoga me oprostite ništa za danas.

Pozdrav svima i sretan vikend!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

12.12.2007., srijeda

NPP

Bok ljudi dobre vijesti napokon!

Evo jučer sam popravio komp i sve je u redu i naravo sada po cijele dane šibam stalkera ali...internet nisam još sredio stoga još uvijek nemam ništa za napisat ili objavit.Uglavnom eto da se javim i živi bili!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 21:42 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

10.12.2007., ponedjeljak

Sarma

Ljudi moji danas mi je komp popravljen u sevisu i sutra uzjutro bi mi ga otac trebo pokupit.Šta to znači?Znači da će netko sljedećih nekoliko dani provest svoj život u sobi i da će igrat puno nasilnihg igara.Među njima stalker,fear,painkiller,hal life 2...aaaaaaaaaa krvi i mesa!

I da sutra će biti 3 sedmice od kada se pokvario...nemojte me samo tako gleda,ja imam psihološke efekte,nemogu spavat i učinjavaju mi se paranormalne aktivnosti!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 17:41 - Reci sinko,šta te muči? (4) - Crna boja na papiru... - #

07.12.2007., petak

Pijančevanje

LJudi moji javljam vam se u tijesnu uru,jer upravo idem se otuširat za večerašnji rock koncert koji je i motopraty.Bit će ljudi i piva a šta je najvažnije bit će žena!

Dobro...najvažnije je to što je u mom dorfu!

Stoga hitrim!

Nakon 17. neuspješnog dana,još uvijek nisam popravio komp pa se ipak odlučujem za servis.

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 20:53 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

05.12.2007., srijeda

Alo

Eto...alo ništa novog.Da pitam jer mi je već sve na kurcu...je ko ima 5 soma kuna da mu ne treba pa da mi da pa da kupin novu kantu...nitko?

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 23:00 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

04.12.2007., utorak

Godina postojanja stormtroopersa

Evo vremena su prolazila i tako se danas slavi godina postojanja stormtroopersa.

Ljudi moji ja se samo mogu falit,a vi meni...kako se reče...ar...a vi mi da,da možete čestitati jer stvarno sam ponosan na to.Kao što se vidi zadnjih dana sam u kurcu,jer već navedeno komp mi je u kvaru a ja ga nemogu popravit:''And I try,and I try...''Nema rezultata ali eto vjerovatno ću ga popravit pa ću uspostavit sve priče i sva sranja na mom kompu pa da se opet cirimo.

Malo nekoliko sranja koja još imam na blogu!

PRDEŽ KOD RAZLIČITIH LJUDI
Uctiv - Prdne i kaze pardon.
Cinik - Prdne i gleda pravo u oci.
Kavalir - Pusta damu da prdne prva.
Pobozan - Prdne i kaze "Bozja volja"
Bezobrazan - Prdi iz vlastitog zadovoljstva.
Osjecajan - Prdne i kaze "AH!"
Veseljak - Prdne i kaze "Tko prdi, zlo ne misli."
Idealist - Prdne iz uvjerenja, a ne iz guze.
Sentimentalan - Prdne i misli kako bi bilo da nije prdnuo.
Seprtlja - Prducka cijeli dan i nikako da prdne.
Naivcina - Prdne i misli da je ucinio veliko djelo.
Nestrpljiv - Jedva ceka da prdne.
Dobro odgojen - Prije nego sto prdne moli za dozvolu.
Goropadan - Prdne da se prozori stresu.
Realist - Smatra prdac za prirodnu stvar.
Egoist - Predne samo za sebe.
Sramezljivac - Prdne i pocrveni pa se objesi.
Muzikalan - Prdne i ustanovi u kojem je molu ili duru.
Gurman - Prdne preko govna da bolje smrdi.
Podmukao - Prdne da nitko ne uoci.
Dvolican - Prdne i pita tko je prednuo.
Diskretan - Prdne i kaze: "Neka to ostane medu nama"
Neoprezan - Prdne i usere se u gace.
Plegematican - Svejedno mu je da li prdne ili ne.
Kolegijalan - Daje priliku da i drugi prde.
Skrtac - Prdi samo u zatvorenoj sobi.
Pesimist - Jos nije ni prdnuo a vec misli da se usro.
Penzioner - Kaze da se bolje prdilo za vrijeme Austrougarske.

TOP 10 VICEVI O JACQUESU
1. Jacques je samo jedan. Za drugog jednostavno nema mjesta.
2. Jacques je neporažen u klackanju.
3. Jacques ne može napraviti male koncerte.
4. Kad sam bio mali mama me plasila Jacquesom.
5. Jacques se ovih dana "bacio" na snimanje novog albuma. Nitko nije preživio.
6. Godišnji državni proračun nije dovoljan za Jacquesovu liposukciju.
7. Jacques ne voli šetati po livadama, naime klaustrofobičan je.
8. Kad Jacques stane na vagu ona izbaci poruku: "to be continued".
9. Sliku Jacquesa možete vidjeti u časopisu na str. 4,5,6,7,8 i 9.
10. Jacques je potpisao milijunski ugovor s T-comom, jedini uvjet je da se preimenuje u T-žak!

Koje su najkrace kjige na svijetu?
- Isusove ljubavnice
- Eskimski katalog bikinija
- Bosanski bon-ton
- Africka kuharica
- Hitlerova dobra djela prema Židovima

NEŠTO ZA ŽENE
Matematička teorija nalaže:
Žena = vrijeme * novac.
Pošto je vrijeme = novac,
možemo zaključiti da stoji
žena = novac na kvadrat.
Kako svi znamo da je
novac = korijen sveg zla, kada se tu izvrši supstitucija, dobiva se...
Žena = zlo

Eto toliko o vicevima a sdad malo slika...
Mali je zapravo sjebo Smrt!
Image Hosted by ImageShack.us


Zanemarite tekst dole jer to stvarno nije istina...
Image Hosted by ImageShack.us


Sličnost je nezanemariva!
Image Hosted by ImageShack.us


Još samo da kažem da sam se prilično gadno namučio za ovo jer upravo stojim u jednoj sobi u kojoj je manje od deset stupnjeva,radim na jebenom modemu,spava mi se i pišem na jednoj tipkovnici koja nije ko moja...uglavnom nema isti dizajn pa me jebe po vazd don!

Hvala vam i idemo još jednu godinu!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 23:35 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

03.12.2007., ponedjeljak

Osjećan se pokvareno!!!

Ljudi moji stvarno mi je muka.Eto komp nikako da popravin...kad mi komp veselo radi,onda i ja veselo radim,a ovako se osjećam POKVARENO.Eto nemam neke sreće.Nego pošto nisam na sovjem nemam nekog materijala da proslavim sutrašnji dan a vi sami se sjetite šta je to bilo nazad godinu dana.Ali većina zapravo svi vi niste tu bili tad.Niste neki i bili ni nazad pola godine pa ne znate.Sad vi recite...ŠTA JE TO BILO?!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 22:13 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com