30.11.2007., petak

Evo male novosti

Evo Jeff našo cd od WIN 98 taman onog koji mi je bio potreban da sredim kompjuter jer bi tada kasnije i XP pa lagano grafičku i drugo.Ali eto i to me zajebava...ne prati me sreća već 11. dan.Ko bi reko da mogu toliko preživjheti bez kompa.Vjerujte bolno iskusto...pogotovo ove sedmice kad sam imao ujutro školu pa sam svaki dan imao cijelo poslijepodne za razmišljanje o ničem a sada viken...usput provedite ga dobro a ja se vraćam svojoj nenabrijanoj kantiwave!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 20:21 - Reci sinko,šta te muči? (3) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com