26.11.2007., ponedjeljak

Možete li vi lizati dva sladoleda odjednom?!

Još nisam komp popravio ali stvarno se trudim.Jebate nakon što sam kupio novi har pošto mi se stari pokvario,shvatim da mi je cd od windowsa pokvaren.I na kraju današnjeg dana se čini da nitko kog ja poznajem ima cd koji bi me u ovom trenutku spasio.Bio to stari win 98 ili novi vista sve bi me spasilo ali čini se da sam u vezi toga totalno nemoćan.

Samo da kažem da sam se danas pošteno nasmijao kada sam za vrijeme kemije upitao jednu iz razreda da li može lizati dva sladoleda,pošto je rekla ne dugo prije toga da bi ona sladolded.I kao ja ju pitam:''Mož'š ti lizat dva sladoleda?!''A ona ne skuživši foru:''Kh mogu tri!''Naravno svi vi znate što sam tada mislio mislim MOIŽEŠ LI TI LIZATI DVA SLADOLEDA...tek kada smo se frend i ja počeli ciriti i kada smo počeli demonstrirati pušenje tri kite od jednom totalno se zacrvenila.Mislim ko bi očekivo na TAKO pitanje da ti netko odgovori:''Mogu tri!''Dobro ja jesam...ali ima još nešto.Danas kada sam se vratio iz škole mama mi je dala petarde koje mi je kupila!MOJA MAMA MENI PETARDE!!!Dobro sad moram ić pojest puding...

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 18:55 - Reci sinko,šta te muči? (6) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com