19.11.2007., ponedjeljak

Gospodar Vibratora epizoda II. dio II.

Hehehhe tako sam sretan polako se sve spušta na mjesto i uskoro ću počiniti dugo oekivani vojni uda...khm ovaj to vam nebi trebao pričati.Nego eto načitajte se i čujemo se u srijedu!

Tetak,Pičkli i Guzolas su trčali u nadi da nađu dva mala irca,Sallya i Hikkina.Dok su trčali,čuli su konjicu kako im se približava.Dok su se sakrili,vidjeli su kako su to jahači sj. Irske.Tetak se otkrio i viknuo:''Jel šta pičaka,a,jahači sj. Irske?!''Ovi su se trgnuli i krenuli prema njima.Ubrzo u ih okružili i uperili su njihova koplja prema njima.''Ko ste vi da vam majku?''Reko im je vođa.''Reci ti meni svoje pa ču ja tebi,dušo!''Reko je Pičkli.''Da si malo viši odsjekao bi ti muda!''Rekao mu je vođa.Guzolas mu je uperio toster u glavu i reko mu:''Moš mislit,maderfakeru!!!''Tetak mu je rako da spusti toster i ovi su počeli razgovarati.''Mi smo prijatelji kralja Tome i mi tražimo dva mala irca.Bili su s francuzima,ste ih vidjeli?''Dodao je Pičkli:''Dva mala sjebana u mozak?''Odgovorio im je vođa:''Pobili smo sve onamo i zapalili im tijela!!!Khm…kralj više nije normalan i nezna kaj radi.Nas su potjerali jer smo lojalni našem narodu.''Ovi se skupili i otišli.Grupa je dobila dva magarca za jahanje i s njima su krenuli prema dimu gdje je bila borba.Hrpa naguženih i spaljenih leševa je ležala po podu.Pičkli je našao remen jednog irca u hrpi.Prije nego što su se rasplakali,Tetak je našao trag na zemlji.''Tu se ležali dva irca…kotrljali su se ovamo,tu skočili i odrezali si konopce.Otišlis u ovamo u…šumu ''Burkovo.''Koji ih je kurac odveo tamo su se oni pitali.U međuvremenu se Sally i Hikkin trčali u šumi.Iza se čuo onaj irac kako je vikao:''Dolaz vamo da te malo…znaš,da te očistim od nevinosti.''Popeli su se na neko stablo,ali je španjolac uhvatio Sallya za nogu i povukao ga.Hikkin je viknuo za njim,ali je ubrzo pao sa stabla jer se stablo probudilo.Uhvatilo je Hikkina u padu.Dok je španjolac spuštao gaće,stablo ga je spljoštilo,zatim uhvatilo Sallya.''Vi mali francuzi smrdite na govna…''Sally je reko stablu:''Mi smo irci s Firhea!''Ovaj ih je stisnuo jer im nije vjerovao.''Reć će bijeli čarobnjak!''Spustio ih je na pod i ovi su ugledali veliko bijelo svjetlo u kojem je bio neki čarobnjak.Pičkli je u šumi naišao na spermu španjolca.Krenuli su putem da nađu čarobnjaka.Čuli su da je iza njih i brzo su se okrenuli.Guzolasu je kruh puknuo kao i salama Pičklija,a Tetku je mač se užario ko purica na ražnju.To je bio…~Mrakdalf~.Ispričao im je priču:''Pao sam kroz pivo i tijesto i našao se na vrh planine gdje se održavao slalom.Tukao sam se s Slinkorom.I na kraju sam dobio ali sam umro…vratio sam se da vas spasim i tu sam!''Svi su se poklonili i Tetak je spomenuo njegovo ime.''Mrakdalf!Da,to bijaše moje ime!Al moje je ime sad…ovaj…ma yok zaboravio sam ga promijenit…al eto još sam Mrakdalf ali samo znajte da sada ne slušam više rap i hip-hop nego metal pa me možete zvati Mrakdalf Crni!''Oni su krenuli prema hali u sj. Irskoj da izbave kralja od ludila.

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 18:22 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com