19.10.2007., petak

Tenacious D i JB

Evo ovo je taj dan!Danas je petak pa vam evo želim ugodan vikend jer meni neće biti,jer sam cijli vikend u radu!Tako je,idem odradit nešto posla i da cijela dva dana u polju!

Ovo u dva videa dvo-članog benda Tenacious D i glavni gitarist i pjevač je JB!Jack Black kojeg ste vidjeli u nekim filmovima a ovaj prvi video je video o njegovom djetinjstvu!Uživat ćete jer ja to znam pošto je ovo po meni njihov najbolji!

Evo drugi...to je sve od mene društvo,čujemo se!


Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 22:40 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com