05.10.2007., petak

Dobre vijesti

Dobre vijesti narode,jučer sam napisao prvi dio treće epizode Gospodara VIbratora.Hehehe svidjet će vam se...al eto baš je lijep osjećaj ponovno se vratit književnom stvaralaštvu!cry

Nego u ponedeljak počinjem s objavljivanjem svim epizoda Gospodara Vibratora i naravno na nekim djelovima sam dodao a na nekim izrezao neke dijelove,sve ''of course'' da vama ugodim.Eto odlučio sam se i također i da više pišem...naime epizoda koju sam napisao je nekud malo više od pola strana ili već tu negdje a u filmu je negdje 5-10 minuta!Naravno neće biti toliko proširen ali jebote ipak je završetak trilogije i bilo bi fer.

Nego recite mi da li se veselite?naughty

Jefferson:Jemeeeeee!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 22:21 - Reci sinko,šta te muči? (6) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com