24.09.2007., ponedjeljak

Svršeno je!!!!!

eekTo je to dan je došao i ja sam slobodan!!!Jeli zakasnio na trajekt,jeli doživio nesreću te se vraća?NE!!!Maloprije se javio iz ZG-a i jup to je to...ja sam slobodan sve do Božića!O da...ima se šta radit.

Hah eto mama tužna jer ga više nema.Kažem ja njoj:"Al si tužna zbog odlaska buraza?" a ona meni:"A ti nisi?"Zatim slijedi smijeh...jaaaako glasni smijeh.Ma da on je dobar...i je!OK sad...zna biti hemoroid na šupku al je OK.Jednom riječju ''Podnošljiv''...

Eto samo da se javim jer sam jako umoram i flalilo mi je malo da zaspim preko sata.Osjećam se ''Stoned''...serem.Zbogom do prekosutra i ako ne napišem pos to znai da sam u bolnici na ispumpavanju!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 21:04 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com