23.07.2007., ponedjeljak

Malo sranja i naravno Balkan Wars episode IV. part I.

Jebo mater šta ste me ohrabrili!Jefferson ja sam već reko da ću pisat o događanjima...eto nemojte me zajebavat u vezi nekih pogrešaka ili nekih krivo rečenih rečenica ili već jer to sam pisao jako davno...jako...jaaaaako davno.Dobro u životu naravno nema ništa osim šta mije kita uvijek dignuta.Ima tu nekoliko njemicih sa velikim...kh sisama!I to baš velikim.Al zašto mi je uvijek dignut?Jer su kurve bolesne škrte ko psi.Doma u Švabenzi-Land jebu se svi...svak svakog.Kužte?Al eto kita se naravno sušta jer su stvarno....uf Bože moj...dosadne ko kurac.Kad nisu imali o čemu govoriti onda su počeli pričati kako je to maloljetnim trudnicama ili da li se mogu bariti dok su trudne.Ne vjerujem da bi maloljetnim trudnicama bilo do jebanje...kh idioti.Onda su sinoć počeli govoriti kako se ova jedna u društvu jebala sa tipom koji je isto bi s nama.I da naravno buffonsi se počmu cinično smijati.E da dok sam bio na kupanju smislio sam dvije fore i opalio njima ŽESTOKO!!!

Vic nedelje:plivamo mi lagano kao ja u društvu jedne Slovenke(slurp!) i dvije purgerke.Slovenku nemožete ništa shvatiti jer ima take sise od kojih slina curi.I tako ja počmem redom ovim riječima:''Ti(slovenka)biš bila ljepša kad biš obrijala obre.Ti (purgerka 1.)biš bila ljepša kad biš obrijala glavu.(smiju se one) Ti (purgerka 2.)biš bila ljepša kad biš si odsjekla glavu.''Svi se počmu ciriti al pošto je BROJ 2 retardirana osoba(ne doslovce samo za uvredu) ona se počela smijati ovima drugima ne shvaćajući poantu da je ružna ko pseća muda.

Vic ponedeljka:Kao sjedimo mi do kuće do mula i zezamo se.Psujemo i tako.Odjednom BROJ 1 izvali taku glupost da sam se usto i proderao se da nije čudo da je glupa jer je plavuša.Kahah a sad ova BROJ 2 počme joj se smijati ne shvaćajući da je i ONA plavuša.Doh...izvalim ja dok sam još bio na nogama:''Ne smiji se i ti si plavuša...''Bahahaha šta je zamukla.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Along time ago ina a galaxy far,far away…

(Počinje Joh Williams sa pjesmom)

~Balkan!Wars~ epizoda 4. dio I.

Srpsko Carstvo guta sve više sistema,te se čini da su Šiptarski Rebeli u gubitku.Šiptarski Rebeli su skupina koja se bori protiv Galaktičkih Srba još otkako su Srbi preuzeli vlast nad Glaxijom,u trenutku kad je emperor Pederikus reko:''Naša zemlja i tu nema ničeg šta će nam je oteti!''Gubitnici(Šipteri) su odnjeli prvu pobjedu.Izborili su se za važne podatke o najvećoj postaji,Fat Star.Govori se da ta postaja ima moć uništenja cijelog planeta!Princeza heia ima planove u grudnjaku i bježi ko pijana.Glupa ko stoka,žena misli da će biti sigurna u diplomatskom brodu…sigh!Flota Srbije ih sustiže…

''Uhvatili su nas mirisom svježe sirnice…nemoguće,vuče nas u razarač!''Žalosnu informaciju izveo je časnik na brodu.Hodnicima šetaju dva droida,OPO(opijo) i P-19(kamikaza droid).
Vrata puču i ulaze stormtrooperi.Rebeli su se suprotstavili uz velike gubitke…ljudi padaju ko golubovi pogođeni lovačkom puškom.P-19 i OPO su trkom otišli se sakriti u neku sobu od stormtroopera.OPO nije mogao naći P-19.Princeza Heia je ostavljala poruku P-19-ici.P-19 je gurnuo OPO-a u raketu na brodu.''A đe mi idemo,da ti majku prodanu?!''P-19 nije odgovorio nego je upalio pogon.''Kapetane poletjela je raketa!''Viknuo je vojnik časniku na mostu razarača.''Čekaj malo!Pa to su…ops,dečki poluvrijeme,idemo na ručak!''
Kroz razvaljena vrata ušao je mračni i mirisni(aroma bureka) lorda Darth Burek Sprženi.Doveli su mu zarobljenika,a on je njemu postavio pitanje i posljedice lošeg odgovora:''Reci mi gde su papiri ili ti ne gine raširena guzica!''Rebel je prestrašeno:''neznan…o ček to nisam smio reči!!!''Burek ga nije poštedio,nego je razvalio rekord jebanja u šupak.
Droidi su sletjeli i krenuli nepoznatim putem.''Sam ti reko da moramo drugim putem…onamo se vidi dim pekare!''P-19 nije išao nego otišao svojim putem.Dva razjebana droida sa prahistorijskim čipovima,su se posvađali i otišli jedan od drugog.OPO dok je hodao vidio je neko vozilo u obliku kolica za bebe.To je bilo trgovačko vozilo CheeseCrawler.Uhvatili su fa i spremili su ga na policu za prodaju.
Dok je P-19 hodao ispred njega su izletjeli male beštije pawas(vlasnici CheeseCrawlera).P-19 poslušao je svoj samoubilački protokol i krenuo u napad.KABLAM!!!Pobio je sve u okrugu,ali su ga ipak uhvatili i stavili na policu za prodaju krntija za farmere koji nemaju para,život a ni mozga!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 23:45 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com