16.07.2007., ponedjeljak

Zadnja subota

Zadnja subota je bila stvarno jebena!Otišli smo do u Jelsu gdje smo bili na koncertu Miše Kovača!Tako smo RUMBALI sve do nekud 2 sata ujutro kad smo otišli do u park sjest malo i zadrijemat...ja sam gledo pičke dok su se ovi odmarali pa sam onda otšo do buraza.HEhehehe zajebavali smo pičke,pili...ujedno samo smo se dobro zajebavali!Dobro smo se slagali...tako mi do 5 ujutro sve dok nam nije dojadilo prži energiju pa smo otišli do u pekaru po burek.Hehe onda smo gledali kako se neki pederi tuku nasred rive...malo smo nabacili psovke da ih otjeramo jer su se ioanko samo naguravali i onako si prijetili:''Iščupat ču ti srce...'' i to...

Nakon svega tega opet bi vam sve mogao malo opširnije opisati ali pošto mi stalno padaju slike nekoliko pičaka u parku,malo me to ''znate'' pecka...ništa dobro sam se proveo osim što sam naletio na nekoliko rugoba iz susjednog razreda sve je bilo super.

E da i predsjedniče na koncertu Miše se popila sva piva i čuo se Ruktrong> u zraku!

Al opet sam malo tužan...danas je dan kada jedna od mojih frendova ide zauvijek izvan domovine...WWWWWWWAAAAAAAAAHHHHHH!!!Ma zezan se hehehehe ma vraćat će se on ljeti al pošto je on lijen neće on navratiti...e jebga bia mi je najbolji frend nekud 6 godina al eto pošto ide u Norvešku ujedno jednu od najbogatijih zemlja današnjice,baš me boli ku?*?!

A sad tako sam UUUUUUUUUUUMORAN!!!

Be cool and LAKU NOCH!!!zijevpartyzijev
- 00:00 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com