04.07.2007., srijeda

Nešto novo

Ovaj put samo da objavim nekoliko pjesama od kojih sam naučio solo...teški su al pošto svaki dan ih sviram i isprobavam nove načine,sad mi je lagano.Nadam se da će vam se svidjeti jer ja sam baš zadovoljan svemu što sam naučio u ovih 3 mjeseci sviranja.A sad objavm koju sliku i te pjesme pa da uživate!

Knockin On Heaven's Door(molim poslušajte solo-njih dva)


Don't Cry(molim poslušajte solo-njih tri)


Nothin Else Matters(molim poslušajte solo)


Moj najdraži gitarist nakon Hendrixa...Jimmy Page the legend!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 15:46 - Reci sinko,šta te muči? (10) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com