29.06.2007., petak

Ja sam ponosna seljačina I.

Da da ja sam ponosan što sam seljak i gdje živim ali no nažalost NE i s kim živim.Danas sam pripremio prvi dio slika od mog mesta(naravno) i nekih mojih sitnica.Nadam se da ćete uživati i da ćete se nasmijati do krvi.

Samo da odmah znate nešto a to je da je...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Ovo vam je moj mačak...znate on vam je ulina muška kurva.Znate udvara se macama,muze novac i hranu od drugih mačaka i to.Uglavnom držim ga kod sebe i hranim ga zato jer je mali dobra pinjata za udaranje!Mhehehehe...ma sladak je on ali i gluh jer ga često znam zajebat tako da mu se prišuljam i onda ga nasmrt prestrašim!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Ovo visi na zidu moje redakcije.ŽIVJELA DALAMCIJAVINO!!!Usput samo da kažem da volim sve žene pogotovo moju mamu i baku!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Pripremio sam još nekoliko slika a ovo je jedna od njih.Ovako vam izgleda izvan moje gajbe!Nije li lijepo?!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Iako nije moja nego burazova opet provodim više vremena na njoj nego na kompjuteru što je jedno međunarodno čudo!!!Uglavnom to vam je Cort G-254 u MightyMite stilu!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Treba tu nešto da pojača zvuk a to vam je G-1 pedala i Ibanez pojačalo od nekih 15W...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Ovo je jedna stotina onog što sam ja sve napisao...još toliko moram napisati da bi zadovoljio svoju pisačku(pičkastu) glad prema pisanju!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Ovo je onaj kutak mog Hard-Diska gdje provodim svoje najljepše trenutke...ponavljam da obožavam sve žene...ehhehe pogotovo njihove stvarčice!!!(nadam se da vas nisam uvrijedio?)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Dobri stari Quake koji dan danas stoji na mom ztaslonu...još tvrdim da me nitko ne može pobijediti na LAN!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Da se malo bolje vidi!Blago moje sunce kruh...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Ovaj se problem može iskorijeniti a to je 2 minute s lovačkom puškom na krovu!Naravno i malo napalma,petroleja,gelera i šarpnela nebi škodilo!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Dan danas štujem svog buraza zbog ovog!OVOG!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-06-28

Hvala vam najljepša sad molim da komentirate!Idem drkat...

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 14:28 - Reci sinko,šta te muči? (15) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com