14.06.2007., četvrtak

Nema više

Nema više onih izbora jer nastavnik iz biologije i ujedno iz kemija a mlađim iz prirode je nahuškao moju ujedno naivnu mamu te ona zbog loših ocjena mi neće kupiti gitaru.Pošto bratova ide ča za nekoliko mjeseci a pošto mi je tako lijepo krenulo da sam naučio početak All along the watch towera(onaj dio solo itare) to me jako pogodilo.Nastavnik je ujedno pedofil te se pali na male djevojčice(čačka kitu ispred njih) i pošto je rasist šta se tiče sela na otoku(ti si otavde,a ti otavde...) ja nisam imao šanse te mi je ta dva predmeta zaključio 2.Sad idem plakati pa da kažem...

...be cool and KILL my mum!!!burninmadheadbangburninmad
- 16:01 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com