13.05.2007., nedjelja

Pička

Image Hosted by ImageShack.us
Pizda...e pa u pičku materinu koja smrdi na pičku i koja izgleda na pičku jer se ugledala na pičku koje je jela pičke koje su se uzgajale u gačicama punama pičaka koje su sve skupa ličile na pičke i smrdjele na pičke ili na ukiseljene haringe.Tema ovog posta je pička koja je spolovilo svake pičke na ovom pičkastom postu i pre pičkastom blogu jer stvarno nisam dugo vremena vidio pičku koja izgleda na pravu pičku i smrdi na pravu piku i koja je dovoljno velike pička da bi u nju stala još jedna pička koja izgleda i smrdi na pičku.Nego ja stvarno mislim na previše pičaka jer pičke me pičkaju u moju pičkastu pamet.Aj pičke moje koje izgledate i smrdite na pičke budite mi pičkasto pozdravljeni!

Be pička and pičkaj ga well!!!winkrolleyeswink
- 20:02 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com