16.04.2007., ponedjeljak

Dosada

Malo se dosađujem jer sam sam u kući.Znate ljudi su me povezivali i govorili da sam isti onaj klinac iz filma ''Sam u Kući''.Ma samo slušam muziku i gledam svoju kolekciju serije Alo'Alo.Znate to vam je legendarna serija koja se snimala skoro cijelih 80.-ih.Paps mi se sjeća kad je on to gledao nazad 15-ak godina.Eto nadam se da ću vam možda i sutra napisati novi nastavak Gospodara vibratora.Ja sad odo gledati dalje...

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 16:22 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com