15.04.2007., nedjelja

Moj život

Eto napokon nešto od mene da vam pokažem gdje i kako ja živim.Evo nekoliko slika koje sam ja sliko a neke je moj buraz.Nadam se da će vam se svidjeti!

Dio mog mesta gde ja živim!
Image Hosted by ImageShack.us

Govorim vam da dođete ovog ljeta!
Image Hosted by ImageShack.us

Sve što mi treba!
Image Hosted by ImageShack.us

Lica nema jerbo sam bio bolestan...pozadinu pogledajte!
Image Hosted by ImageShack.us

Dio moje uvene majice!
Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj...
Image Hosted by ImageShack.us

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 14:41 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com