12.04.2007., četvrtak

E judi

Judi moji ja se napio jer smo igrali na kate,a ko najslabiji on pije.Ja nisam pratio igru pa bi soušio.Popio sam barem dvije čase žestokog đusa.Eto samo da se javim i da vam napomenem da je sutra koncert na kojem će biti pola otoka i bilo bi vam dobro da dođete.Lahku noć!

@SZSAS:El Prezidente...nisam tako lud...ja sam ZAMATNON i napušen,al nisam lud.Ne vjerujem da bi itko od članova naše stranke stigo do zgrade.Tako sam ponosan što su svi oni napušeni,pijeni i razjebani.

POZDRAV!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 23:12 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com