07.04.2007., subota

Spava mi se

Ne mogu vam to opisati...spava mi se i žurim.Moram se naspavati jer sutra ujutro je jedna od onih dugih misa Uskrsa.Nedelja Uskrsa je međutim...a meni se već neda!!!Niš ne očekujem ništa novog da mi komentirate osim ako mi želite nešto pripoćiti,ja ću to pročitati.Još nešto...mislim napisati novi dio Gospodara Vibratora za sutra.Frend do mene kada je čitao priče tako se smijao da sam se i ja sam sebi počeo smijati.Sada znam drugu stranu čitatelja mojih priča...kako reagiraju i koliko se smiju.Ma šta pišem...eto bok!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 23:26 - Reci sinko,šta te muči? (0) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com