06.04.2007., petak

Mrtav

Mrtav ko moj frižider kada nestane struje.Čovee zamislite da vi idete putem oko 10 sati i da se samo smijete ko ludi a da pritom prekoračujete put od 25 km.-a.Nije nešto al ako to radite cijelu noć kako sam reko onda bi vam se stopala pretvorila u noge patke.Tako me bole noge i sve to da nemam vremena da pojedem još jedan bronhi tu.

Drago mi je za sve vas iz SZSAS i iz ostalih blogova!!!Volim vas,ali nemam vremena...nemojte mi se uvrijediti jer stvarno sam kratak u zadnjih dana!!!NEgo idem posjetiti SZSAS i Končara jer njega još nisam.Možda vam sve to nadoknadim kad nađem vremena.

Evo malo...što se tiče smijanja,ja(BUREK SPRŽENI),Borna(legenda iz ZG-a),Lenko(nema ga...čovjek iz Splita),Hrvoje(malo većeg obujma,čovjek iz ZG-a) i Antonijo moj rođak iz Jelse smo hodali pijani od neke rakija koje nam je ovjek dao.Toliko me zanjelo da sam tek poslije saznao da je rakija žute boje.Pričali smo viceve i pjevali pjesme.Evo vam dvije pjesme koje je napravio Lenko...hehehehhe!!!

We don't need no toilet paper! Al in al we're just another crap near the wall!

Fear of the cock...fear of the cock!!!...all the time i fell that the cock is in my ear!

To je iz Pink Floyda i Iron Maidena!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 19:16 - Reci sinko,šta te muči? (3) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com