01.04.2007., nedjelja

Nostalgija

Danas sam toliko vremena pisao lektiru,da sam već gubio kontakt sa ovim svijetom.Napisao sam 5 cijelih strana.Loše posljedice su,da sam morao na WC pod hitno,jer nisam dugo vrijeme zbog pisanja,zaboravio sam okus hrane i svijetlost sunca.Kad sam pisao pogledao sam kroz grilje na vratima malu svijetlost dana!!!Ahhhhhhh...ali zu je još bila jedna strana.Ništa počmem ja pisati...još nekoliko reenica,a ja počmem plakati i tad me obuzme nostalgija za VANJSKIm svijetom.Očajno sam napisao lektiru i odpuzao slabom voljom na vrata.
Da-da-dum!!!
Jesam li poskočio,zagrlio nebo i počeo ljubiti zrak milujući sunčeve zrake?
NE!!!Uhvatio sam se za glavu...pekle su me oči od nagle promjene svijetlosti!!!
Tad si kažem:''Now...I can see clearly the blue sky!''
Onako počmem šetati okolo kuće smijući se...prdec.Uprdnem se i sjetim se da moram na WC.Kad ono buraz mi uskoči u WC prije mene.Onako šepajući šetam oko kući čekajući...
Buraz mi dobaci:''Možeš na WC...pazi se,smrdi ko kuga!''
Ja nisam vjerovao...nema grimase koja bi opisala to što sam ja pomirisao!Brrrrrrrr....
Niš sve je lijepo prošlo,pa se ja sjetio malo zaigrati komp pa na blog.

Eto danas vas posjećujem stoga...odoh!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 17:00 - Reci sinko,šta te muči? (6) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com