26.03.2007., ponedjeljak

Napušeno Životinjsko Carstvo

Već sam nekoliko puta razmišljao da prekinem blog,ali tako mi dajete smiješne,ohrabrujuće i SVETE komentare,da bi poludio za blogom.Eto ništaopet za danas ali sam mislio nešto za sutra napisati,jer me sada boli glava,trbuh i sve to skupa.Znate uzročnik je moj miks koji sam napravio a sastoji se od:''Štakorovog repa,mačkine dlake,majmunovog znoja,aroma bureka,sir,meso,tijesto,slonovo salo i pseća kaka!''To se zove Napušeno Životinjsko Carstvo koje sadrži 110% alkohola i mogao bi ubiti srbina mirisom na udaljenosti od 2 km-a.Taj vam je duplo jači od Zelene Čarobnice koja uzrokuje sve poznate stvari za koje s ide u bolnicu,pa u zatvor zbog 8.0 promila.Ali probajte ovo i budete u raju poviše Boga i Isusa i ako vas Anđeli ščepaju,budite sigurni da ćete u čarobnu puhaljku puhnuti nekoliko stotina promila.

Ste čuli za legalizaciju lakih droga?!Ja se zalažem za to jer sam ipak ja ministar otoka i trgovinom marihuane!Evo moj program.Ako netko kupi moje NŽC u trgovini bude dobio jedan joint a onaj koji dobije 1000. joint dobiti će i jednu vrećicu skunka!!!(publika se ustaje i počmu pljeskati...još bolje nego za nezavisnost Hrvatske)

AAAAAA!!!Još malo i uhvatiti će me jebeni anđeli da me natjeraju da puhnem!

Be cool and SMOKE/DRINK much!!!!smokinsmokinpartypartysmokinsmokin

Eh davno nisam...HEIL BUREK,HEIL BUREK,HEIL BUREK!!!(čuje se jeka od publike!!!)
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
- 23:54 - Reci sinko,šta te muči? (6) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com