19.03.2007., ponedjeljak

Bull Shit

Slušam Dire Straitse i umirem polako...jebote završio ja igru za koju potrebno 10 sati igranja,a sad me boli trbuh.Ako ste gledali film Alien,onda zamislite da meni izlazi jedan alien kroz srce.Samo da se javim pa da idem spavati...ujutro škola.Ma drago mi je što ste došli na taki odaziv.Eto nemam vremena za zahebanciju pa sad ja idem u svoju sobu umirati...hehhehehee...

Drug Burek vas čuva!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 21:58 - Reci sinko,šta te muči? (3) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com