13.03.2007., utorak

Mirno od moje strane

Žao mi je,ali jebo ja,nemam vremena.Imam previše briga za danas.Neznam šta da napišem da ipak malo dopunim ovaj dan...pffffffffff...ništa,prazan sam.Nadam se da vam se svidjela moja kolekcija FamilyGuy videa.Riganje i Milošević mi se baš osobito sviđaju.''I don't want to,I don't want to di...bluaaaaaauuuauaaaa!!!''Ili''I didn't know what to bring,so i brought k?o?l?s?o?r?...It's made out of people!!!''Eto to je to i čitame se.
Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokinparty
- 22:51 - Reci sinko,šta te muči? (4) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com