07.03.2007., srijeda

CRAP

Brejn,ja ti ne pišem te priče,to je samo ''kao'' lista večerašnjeg maratona...zanima vas kako je ovdje?Evo...

CRAP!!!Danas pred cijelim lijepim(moš mislit)danom,ja sam bio u školi.Taman na prvi sat pčme padati kiša…žestoko,vjerujte mi vi neznate šta to znači žestoko.Uglavnom nisu nas htjeli pustiti kući jer je padala kiša.Mislim zadnja dva sata nam je bio tjelesni kojeg održavamo u dvorani nekud 10 min.-a od škole.Sad pazte…završio nama sat i mi ošli pitati ravnateljicu(bitch) đe da idemo.Citiram:''MORATE,MORATE,MORATE…!!!''To je sve što je rekla.Uglavnom na putu oko 50 m od škole je počela padati kiša ko luda.U dvoranu smo došli smežurani po lubenica od prošle godine.Ja i Black-Bitch smo snimali blamaže nekih freakova.Biti će dostupne uskoro.Ja i on nismo radili tjelesni…neznam šta je s njim,ali ja sam skršio prst.Nastavnik…citiram:''Škršio…ne izmišljaj toplu vodu!''Toplu vodu…ček odakle je ovaj.Uglavnom nasmijali smo se snimajući ove luđake kako promašuju loptu odbojke.Eto mi smo pobjegli,jer nastavnik to ne primjećuje.Ček…jedan se doslovce raznio dok je radio zgrčku na kozliću.Eto pada kiša ko luda a mi se sakrili kod nekog kamina i počeli vikati ko ludi zbog kiše koja je trgala krovove i tjerala krave da lete:''WT*?!''Ak razumete?Neka nas je luda žena gledala kao da nas želi na taj kamin spržit.Mi utekli i sakrili se u garažu gdje je neka škoda sa slovima ''Pink-Floyd'' čekala vožnju.Tamo smo našli karton i pobjegli prema školi.Tamo nas je ''Fala ti Bože'' dočekala brigada cura.Tam sam komično pitao dok je voda cijedila sa svih dijelova tijela:''Ej imaš rupčić?''Niš ošli mi zajebavat nastavnike…tamo sam ja izgovorio časni svoj poznati izgovor kojeg sam izvuko iz Family Guy:''Hey fokes…wan't some pancakes?''Ženski naglasak…potrudio sam se.Niš ošo ja čekat autobus i ošo kući.Nejeo se ko lud pa se ošo otuširat.Evo nešto što sam se smijao ko stoka…nisam imao mudanata!!!Onda sam tek nakon pola sata potražnje se otuširao…ali hey…žujaju me!!!Sad tu sjedmim ispijam kavu i ovo pišem.Evo hit dana kojeg nemogu prestati izgovarati.To je iz South Parka kada se neko posrao u pišaonik.

Ravnatelj:Someone hovered his but-chick over the urinal…and…squezed a schopped hot-dog!!!...m'key!
Djeca:hehehehehhehehehehe!!!
Ravnatelj:Oh you think that's funny?!M'key,m'key!!!

Pali me onaj ''M'key''!!!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin

- 15:37 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com