02.03.2007., petak

Opet isto

Danas sam utučen...evo kao svaki petak već cijeli život.E p,petak je i dolazi vikend kad ne radimo ništa nego se zafrkavamo.A ja se ne zafrkavam već se dosađujem...vrijeme se mijenja kao i moja ćud...e pa ja već godinu dana čekam ponedeljak da počne još jedna sedmica puna rada i škole.Totalno me nije već briga za sebe ni za druge...samo tu sjedim i čekam nešto da se dogodi.Ali zapravo ja čekam da pomognem drugima i to.Neznam kaj da radim već...umirem od dosade.be cool and smoke it well...
- 11:56 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com