27.02.2007., utorak

Neznalice:oružja

U kurcu sam…ne da sam loše,već nemam vremena ni za sebe,kamoli za vas.Čini mi se da sam prilično zapustio priču…ali hej,budem je sutra…nadam se.Uglavnom samo se dosađujem i to je to…sinoć sam gledao neku seriju ''Uvod u Autonomiju''.Neko američko sranje,ali hej,dva pirotehničara su se raznijela u komadiće dok su hodali u bolnici sa raketom u ruci.Jesam li vam rekao kako sam ja profesionalac oružja?Da,najviše znam o svim onim promjenama u oružju koja su se događala u drugom svjetskom ratu.Od brodova,topova,pištolja,pušaka,mitraljeza i do artiljerije.Ja sam ovamo poznat po tome.Sve vam znam o onim kalibrima itd.Uglavnom na toj seriji sam crkavao od smijeha.Pazite,ova su dva čovjeka rekonstruirali drugi svjetski rat,pa su željeli napraviti jednu bazooku.E pa sad slušajte…dva pirotehničara su se raznjela ko majmuni,a sve okolo u sol i šećer.Sad dolazi zabavni dio…bazooka iz WWII nije imala projektile u obliku topovske granate,već u obliku jednostavno rakete s tupim vrhom i dugim repom.Drugo,granata bazooke nije eksploziv,već je bio projektil protiv oklopljenih vozila.To je projektil koji se zabije u vozilo i sa svojim minimalnim eksplozivom čini veliku štetu,što nije moglo raznijet cijeli hodnik bolnice.Treće,projektil se nalazio tipu u tijelu,te su ga poslije vadili…znate što je slijedilo.Da se čovjek stvarno upucao bazookom u tijelo,on bi se raspao na dva dijela.Granata bi ili ga probila ili bi eksplodirala.Nema boga na ovom svijetu koji bi ga spasio,jedino da ga je granata okrznula ili promašila.Nemoguće…stoga pitajte mene što se tiče pirotehnike ili filmova i ja ću vam to potvrditi…eto to je to za danas i nadam se da ćete ovo pročitati.

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin

- 22:01 - Reci sinko,šta te muči? (7) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com